karakutuu
karakutuu
bu kas olayına bu kadar takmayin beyler şahsen benim göbeğim var kendisini çok seviyorum. ayrıca kızlarinda umrunda değil. spor salonlarına aminoasitlere harcayacaginiz parayı kitaplara verin diksiyon kurslarına verin beyefendi olun kalbinizi temiz tutun .

Cevaplar

neutron
neutron
diksiyon kursu gerekli bi şey değil ya
karakutuu
karakutuu
@neutron gerekene zaten adamım
Comeback
Comeback
mesela ben gobekli insanlari kasli insanlara tercih ederim aşırı olmamak kaydı ile ne biliyim daha bir ponçik sevilesi bir şey 🎅
alpheratz ✨
alpheratz ✨
kızla sevişeceğim diye salona giden vizyonsuzdur. net.
karakutuu
karakutuu
@alpheratz kardeş olay sadece sevişmek değil , kafan hemen oraya gitmesin. begenilmek, bakılmak. bir anlamda ego tatmini aslında .
karakutuu
karakutuu
@kirikkanat bi erkek için poncik diye sevilmek çok acı veren bir durum olmalı .
anonim
anonim
bence de illa kaslı olmak gerekmiyor. ama bakımlı olmak şart.bakımdan kastım da öyle aman aman şeyler değil.sık duş almak diş fırçalamak vs gibi şeyler. bi de sigara içenler gerçekten sizde değişik bi koku oluyor. ben içmediğim için bana öyle geliyor da olabilir belki. ama ben dayanamıyorum o kokuya. özellikle r11 de faln.dışarı çıkmadan bi duş alın allah aşkına parfüm falan sıkın. neyse çok uzadı 😄 kısacası kas yapmakla olmuyor herşey 😄😄
Comeback
Comeback
tam olarak öyle demek istemedim , yani sirf göbeğini poncik bulmak sgdjsk seversin bir insanı zaten sevdiğin zaman nasıl olursa olsa kabul edersin bana göre ama kaslı olması ne kadar göz alıcı olsa da göbişinin olması ne biliyim sanki daha bir bana özel kılıyormuş gibi geliyor sonuçta herked kas derdine girmiş ve hoşuma gidiyor , ama şunu da bilin böyle çok az kız vardır!! bu benim için böyle kesinlikle genelleme olamaz:) bu arada adım kirikanat☺️
karakutuu
karakutuu
@kirikanat üzgünüm hacı la yanlış yazmışım bu arada tek değilsin benim hatunda senin gibi aynı kilo verecegim diyorum yok verme böyle iyisin diyor acayip çılgın bir kız tanıştırmak isterdim