anonim
anonim
7 ay
hoşlandığım ve sevgilisi olan bir kızı önceki gün rüyamda gördüm. birlikte sinemaya falan gittik ve inanılmaz mutluyduk. bugün ise kızın sevgilisinden ayrıldıklarını öğrendim. acaba bu bir işaret olabilir mi?

Yorumlar

carsambiyisevemeyengazeteci
konuş ama açısı daha taze kardeşim yani onu unutmak için sene birşeyler olursa daha kotu olur
boxmen12
boxmen12
7 ay
dünyada 193 ülke varken aynı ülkede olmamız hatta onu geçtim aynı şehirde olmamız hatta onuda geçtim aynı okulda olmamız onuda geçtim aynı otobüse binmemiz tesadüfmü bence oda beni seviyor
omuluarkadas
bence olabilir yani olmali
kayihatunu
kayihatunu
7 ay
öncelikle selam 😊 sana kız olarak tavsiyelerim olacak, öncelikle hemen taze bitmiş ilişkinin arkasına bi çaba gösterme, kız eğer üzgünse ve seviyoduysa seni gözü bile görmez. bu şekilde yaklaşırsan ya ona itici gelirsin ya da kanka olur ☺ biraz sabret ve hemcinsleriyle vakit geçirmesini bekle. ama arada sırada hal hatır sorup bi diyalog kurmayı unutma. o süre geçtikten sonra adım adım yaklaşıp hislerini belli edebilirsin 😊