muallim
muallim
9 ay
samsunda bu yaz işitme engelliler olimpiyatları olacak.gönüllü başvurusu yapılıyor ve seçilenler gönüllü olarak yer alacak.İşaret dili bilmek mühim yer alabilmek için..ben yaptım başvuru inşallah mülakatta da seçilirsem yazın 1 ay burdayım..katılmak isteyen olur belki bilgilendireyim dedimm😊

Yorumlar

beleveziyyetinicinesoxum
çok isterdim ama işaret dilini bilmiyorum
muallim
muallim
9 ay
işaret dili kursları veriliyor şu an bilmiyenler için.hala kursa alım var mı bilmiyorum. @beleveziyyetinicinesoxum
anonim
anonim
9 ay
ben başvuru yaptım ve işaret dilini de bilmiyorum. mülakatlara çağıracaklar eğer seçilirsem işaret dili kursuna alacaklar diye biliyorum.
muallim
muallim
9 ay
seçilirsen uluslararası işaret dili kursu vercekler.şimdilik yerel dili bilmek önemli.yani türkiye de kullanılan işaret dilini.ben öyle biliyorum yani.siz yine de gidip gençlik merkezinden bu konu hakkında bilhi alabilirsiniz.başvuranlardan 400 ü işaret dili biliyormuş.onları kesin alacaklar gibi.bir an önce kursa gitmen faydana olur.
.
.
9 ay
neden kendi seçilme şansını azaltıyorsun😑😑😑
muallim
muallim
9 ay
başvuranların 400 ü işaret dili biliyormuş.onları kesin alacaklar mecbur mülakat filan formalite aslına bakarsan bence.. ben de 400 ün içindeyim o yüzden açıkta kalacağımı sanmıyorum:) yetersiz bile 400 kişi daha fazla olması gerekiriyor..zaten bn 3 senedir biliyorum işaret dilini.yeni öğrenmiş bir arkadaşla beni bir tutmazlar bu mülakatta da belli olur yani konuşmalardan kimin daha iyi olduğu.o yüzden yazmakta sakınca duymadım.İyi olan kazansız der ve kaçarımm✌ @ajanbta
alonecowboy
bende başvurdum ama işaret dili değil İngilizce biliyorum dedim 😂😂😂😂 umarım kabul edilir ve insanlara yardımım dokunur
anonim
anonim
9 ay
sonra niye anonimleri sevmiyorsunuz falan filan işte bu yazacaklarım yüzünden! yahu kıza bak böyle güzel bir etkinlik var gönüllülük esaslı, güzel düşünceli bir arkadaşımız da paylaşmış ama sen gelmişsin niye yazdın diyorsun ayıptır ya valla kıskançlığın bencilliğin de bu kadarı yani pes
muallim
muallim
9 ay
orda ingilizce bilen de lazım arkadaşım.duymayanlar bizde duyanlar sende olacak.İnşallah seçilirsin🙏
muallim
muallim
9 ay
anonim bayan vallaha haklısın.benim buraya yazmam benim seçilme şansımı filan azaltır diye hiç aklımın ucundan bile geçmedi.ben böyle ince hesaplar yapan biri değilim..ayrıca orda ülkemizi temsil edeceğiz yani benden daha iyi olan varsa o gidip yer alsın..zaten çok az işaret dili bilen burda bilen vardır belki gidip başvuru yapar ve benim de bi faydam olur düşüncesiyle yazmıştımm.
muallim
muallim
9 ay
@alonecowboy ikisini bileni zor bulurlar zaten 😂😂
alonecowboy
valla şu saat oldu dönmediler @muallim
anonim
anonim
9 ay
@muallim teşekkürler 👏👏
muallim
muallim
9 ay
8 9 10 nisan da mülakatlar olacakmış.kimseye dönmediler daha rahat ol:) @alonecowboy
alonecowboy
@muallim teşekkürler güzel ya o zaman 😊😊👍🏻