anonim
anonim
benim bi sevgilim var ben bunu bayaa seviyorum buda benle ilgileniyordu seviyorum da diyordu hep yalan yok ama hep bi ruhsuz gibi davranıyordu bana neyse ben bunla 3 aydır çıkıyorum baya ilişkimiz rayına oturmuş gibiydi bunun instagram şifresini zorla aldım bu geri değiştirdi bu sefer e-mail bildigimden şifreyi yeniden aldım ben çünkü şüpheleniyordum öncelikle sevgilim allah var çok yakışıklı bir çocuk neyse şifreyi aldım bu bi çocukla yazışmız baya sevgili gibi resmen ama ben kankasıdır diye bişey demiyorum sonra cafede benimkiyle oturmaya gittik bu wc ye gitti whatsapp dan mesaj geldi buna o instagramdaki çocuktan kalplı falan seviyorum lan seni falan yazmış eve gidince beni ara diye benim başımdan soğuk sular sular boşaldı beni kızla aldatsa neyse ya bendeki mahsızlık gerçekten farklıymış neyse ben kendimden geçtim geldi benimki konuşamıyorum nasıl şok geçirdiysem sadece telefonunu gösterdim oda baktı mesaja yüzü baya kızardı eli ayağı birbirine girdi sonra beni kaldırdı hemen çıktık cafeden sahile indik sonra karşıma geçti sana herşeyi anlatacağım dedi böyle ,böyle ben gay ım dedi nasıl yani falan anlamak istemiyorum ya normal erkekdi yani kasları falan hayvan gibiydi ya sevgilim hiçbir kadınsı vs bişeyini görmedim dedim megersem bu gaylar yine erkek ama erkekden hoşlanıyorlarmış bunlarında gay,bisep vs bileyler dedi hepsi degişikmiş 😳😳 ama anlatırken ağlamaya başladı böyle olmayı ben seçmedim falan diye bende ağlamaya başladım tahmin etmezdim sevgilimin böyle duruma düşeceği sonra bu bana bayaaa anlattı bişeyler ama senide seviyorum dedi bana bu durumu kimseyede söyleyemedim arkadaşlarıma kızın biri ile aldattı dedim keşke öyle olsaydı beterin beteride varmış 1 aydır konuşmuyoruz ama onu çok seviyorum çokda iyi birisiydi bilmiyorum ne olacak kimseye anlatamıyorum arkadaşlar yorum yapın kafam almıyor çok üzgünüm şunuda anladımki kimseyi dinlemeden yargılamayın bilmiyorum bu hastalık mı kişilik bozukluğumu yoksa doğuştan gelen bişeymi allahda bazı insanları böyle imtihan ediyor heralde arkadaşlar bu konuda bilgisi olan yazsın ya çok kötüyüm ben onuda çok seviyorum kaybetmek de istemiyorum 😔😔

Cevaplar

concon
concon
sevgili olarak kalamasanizda arkadas olarak kalin bu onun tercihi degil kim bilerek yada isteyerek ole olsun isterki on yargili davranma sonucta sen onun sirrini paylasiyorsun kimseyede anlatamaz onunla otur dertlerini dinle onu anlamaya calis
alpheratz ✨
alpheratz ✨
biseksüelmiş çocuk. toplumda çeşitli baskılara maruz kalıyorlar doğrudur. ama biseksüel olması hayatına bir erkek bir de kadın alacağı anlamına gelmez yani her türlü aldatmadır bu.
teknikolmayantekniker
teknikolmayantekniker
sen cıddı cıddı bunu buraya yazıp ne elde etmeye calıstın yok gaymıs yok hayvan gıbı kaslıymıs yok ımtıhanıymıs yok senleyken kadınsı bıseyı yokmus kardesım sıze yaramıyosa su kerımcan mıdır nedır ızlemeyın bu adamları bak hayalgucunuz bıle ınanılmaz derecede bulanıklasmıs yazık gunah
anonim
anonim
'instagram şifresini zorla aldım' kısmandan sonrasını okumadım. kolay gelsin.
anonim
anonim
bence çoçukda seviyor arkadaşım sen onlarin aralarına girme bırak mutlu olsunlar sonuçta çoçuğun bi sevgilisi var sende otur izle 😂😂😂😂
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
aldatılmışsın, neyini düşüneceksin? aldatmayı sindirebilen bir bünyen varsa, tabi düşün ama yoksa düşünmene de gerek yok. İkinizi bir arada idare etmeye çalışmış diyebiliriz kabaca bu duruma.
anonim
anonim
kafalardaki eşcinsellik bu işte. eşcinsel birinin illa kadınsı yada erkeksi görünmesi ve hareketlerinin o yönde olması gerekmez. yani kaslı olması kadınsal hareketler sergilememesi eșcinsel olmadığı anlamına gelmez. her eșcinsel kadının erkeksi olmadığı gibi. çocuk ya gaydir yada biseksüel. toplum baskısı altında olacağı için açılamamış. arkadaş olup destek olmayı dene. bu bir tercih değil yönelim. zira kimse toplumdan alacağı tepkiyi bile bile eşcinsel olmaz.
joker
joker
cinsel kimlik ne? cinsel tercih ne? okumak şart tabi. sen ergenlikte cinsel değişimden başla bence 👍
kanatliorkidtakmispenguen
kanatliorkidtakmispenguen
çok film izleme canım😂
ricardoveritas
ricardoveritas
eğer seviyorsan yol yakınken "dön"
anonim
anonim
öncelikle ona gay değil gey denir. sevgilinin şifresini gizlice alıp karıştırmak sana ne kadar yakışmış bilemedim. İkincisi bu insanların bizden bir farkı yok onların da ilgi ve yönelimleri o şekilde ve bu bir tercih değil. benim en yakın arkadaşım kardeşim dediğim insan da gey ve tanıdığım en iyi insanlardan biri. ama onların ortamında çok pis şeyler yaşanıyor maalesef çok yanlış işler yapanlar da var. sen ne yaparsan yap onun bu ilgisini engelleyemeyeceksin hep kendi cinsine karşı ilgi duyacak ama bu aldatmak için bir sebep değil iyi düşün kararını ver karşındakini iyi tanı