alpheratz ✨
bu nasıl diş hastalığı ya sitede herkes mi dişten sorunlu? soru&cevap derken benim 20'likler de ağrıyor konuşamıyorum bildiğin. herkese bulaşmış İslamiyetten hızlı yayılıyor meret. ben çok tırsarım dişçiden, doktora götürün, ameliyat edin, deney yapın, kesin, biçin ama dişçiye götürmeyin beni :( bir kere o oturttukları sandalyemsi şey çok ürkütücü değil mi ya? kendimi çok savunmasız hissediyorum ağzımın içi ışık filan o ne ya? böyle 20liği eski yöntemler iple filan olmuyor mu:( ya da elimi filan tutun :s

Yorumlar

anonim
anonim
7 ay
relax beybi acıtmiycaz söz 😘
hipokratinyegeni
ayıp ediyosun kardeşim tıp ilerledi sen hastaneye bir gel de sana komple yeni çene bile yaparlar 20 lik diş nedir aghajhdk
neutron
neutron
7 ay
geçmiş olsun bro bende aynı sorunu yaşıyorum
enguzelmevsimim
he canim, bağla kapiya ipin bir ucunu. diğer ucunu da dişe bağla. kapatiriz biz kapiyi -.-
alpheratz ✨
@anonim_bayan @hipokratinyegeni elimi tutacaksınız değil mi? ❤️❤️
chen
chen
7 ay
çektirmek zorunda değilsin ki. benim 3 tanesi çıktı, çıkarken pek keyif vermiyo elbet ama sonra bi sıkıntı çıkarmıyolar. tabii yeterli yer varsa, umarım vardır :d
alpheratz ✨
@chen ağzın o kadar büyük mü? 😅
chen
chen
7 ay
ahahah hayır dişlerim çarpık :d
chen
chen
7 ay
oha beni trollüyolar sensin çarpık dgsgshah
alpheratz ✨
ahhhah birşey mi kaçırdım? 😂 @chen
chen
chen
7 ay
harika yazmıştım artık kim onayladıysa değiştirmiş :d
alpheratz ✨
ahahahah diktatörlük var sitede @chen 😂
chen
chen
7 ay
evet eziliyoruz burda gidiyorum ben :d
alpheratz ✨
üzülme koca yürekli @chen seninleyiz. ezilme dik dur. ✌🏻😂
chen
chen
7 ay
İsyan mı başlatak ne diyon :d
alpheratz ✨
ne yapalım siteyi mi hacklesek :d artık bioma hacker yazabilirim hem de :d @chen
chen
chen
7 ay
hıı ben anlamam o işlerden. biona yazmadığına göre sen de hacker değilsin :d b planın var mı
alpheratz ✨
bilmem sitenin düzenlediği kahvaltılara gidip zeytin çekirdeği tükürebiliriz :( @chen ajdklfd
chen
chen
7 ay
hee bunu pek umursamazlar :d daha etkili fikirler bulunca uygilarız artık ahahah