enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
İyi akşamlar efendim! bir şeyler yazıp, kaybolacağım. bu gecemizi de filmle geçirmiş bulunduk. daha doğrusu bulundum. bakmayın öyle, çok bir şey de izlemedim. karayip korsanları'nın ikinci ve üçüncü filmini izledim. yurda gelince kendimi yatağa sere serpe uzanmış buldum da. bir güzel uyumuşum. ee o kadar uyumanın ardından da gece uyunmaz tabi. ne yapalım? uyku düzenimizi yeniden yerine getirelim derken, daha da beter hale getiriyorum anlaşılan. belki düzelir bir zaman sonra. ara ara oluyor böyle bende. yani bozuluyor hayatımın düzeni. her alandaki düzenden bahsediyorum tabi. buraya bunları yazmak yerine başka şeyler yazmak istiyorum aslında. bir kerelik de olsa uzun uzun kendimi anlatmak istiyorum. ama nedense şu yazıyı yazdığım nick ile yazmak gelmiyor içimden. erteleyip duruyorum zaten. bir ara kendimi iyice saldığımda her şeyi dökeceğim anlaşılan. güneş ne güzel değil mi? daha çok doğuşunu ve batışını izlemeyi seviyorum ben. her ne kadar her gün izlemesem de. normalde güneşi pek sevmem. anlaşamayız kendisiyle. daha çok bulutların onun önüne geçmesi hoşuma gider. hafiften de rüzgar varsa, tadından yenmez artık o gün. İşte güneş varsa da batarken ya da doğarken gözüksün, yeterli benim için. a bir de geceleri etrafta olan yıldızlar var. oralara hiç girmiyorum. girersem, biraz zor çıkarım. değer verdiğiniz bir büyüğünüz için kendi prensiplerinizden az da olsa ödün verir miydiniz? mesele bir yerde bulunmak istemiyorsunuz fakar bu büyüğünüzü kırmak da istemediğinizden o yerde bulunur musunuz? sonuçta o yerde bulunmanın sonu ölüm falan değil. alt tarafı kobut bir suratı çekeceksiniz. bulunun bulunun. bence bulunun yani. neyse ya ben bir kahvaltıya gideyim. yine yapıp da uykuya dalmam umarım. sabah 9'daki derse gidebilmeyi umuyorum. bence giderim. o koskoca sınıfta uyuyakalmak da güzel oluyor çünkü. ama ben ders dinleyeceğim ! (dİnleyemedİ ve uyudu) :d

Cevaplar

enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
@angarabebesi ne yorum yaptın da gözükmüyor? hayır yani gözükmeyecek ne yazmış olabilirsin :d
angarabebesi
angarabebesi
hahahhahaha snap adrrsimi atmistim kabul olmamis
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
hoh be dayı, ne yaptın sen :d İfşa yasak bu sitede, sanki bilmiyorsun :d @angarabebesi . en azından açık ve net ifşalar yasak. gidin buluşun abi sözleşip
angarabebesi
angarabebesi
kizim ben sana attim ahagagaga
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
ah gerçekten mi @angarabebesi ? ben de diyorum benim mesajımın altında benden başka kime atabilir? :)
angarabebesi
angarabebesi
ha ha ha :)) gidip bulusun yazmissinda ondan dedim ya
angarabebesi
angarabebesi
ne var yani deprestik belki sana karsi tanismak istedim :(
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
ah demek depreştin? bak hele sen. neye, fileye mi deprestin sen @angarabebesi ? :d
angarabebesi
angarabebesi
ne filesi onu gec sana 😌😌
enguzelmevsimim
enguzelmevsimim
ben istemiyorum ki. İstesem çoktan tanışmak icin harekete gecerdim. @angarabebesi
angarabebesi
angarabebesi
keske isteseydin