SUPERSPORT
SUPERSPORT
meslek lisesi çıkışlıyım ve öğretmenlik okumak birçoğumuzun aklına da gelmezdi zaten. İyi bir meslek olsada ben seçmek istemiyordum lise yıllarındayken. birgün sosyal medyadan konuştuğum(ki ilişki kurma aşamasındaydık) bana öğretmenliğin çok yakışacağını söylemişti. İlerleyen zamanlarda sürekli öğretmen olsana demesine rağmen ben istemiyordum. daha sonra da arkadaş kalma kararı aldık fakat bana tekrar tekrar öğretmen olsan seninle evlenirim diyordu 😒 şimdi onunla irtibatı tamamen kestim ve öğretmen oluyorum galiba 😉 yazık ki bunu göremeyecek 😒 gerekte yok zaten

Cevaplar

papatyatarlasi
papatyatarlasi
bestim sen evde kalmazsınnnnn koçum benim 😂😍
anonim
anonim
kardeşim bana da doktor ol denildi, şimdi tıp okuyorum, sonrasında tıpın eğitim süresinin uzunluğundan şikayetçi olup keşke mühendislik okusaydın dedi, sonra ne mi oldu? konuşmuyoruz biz de 😂 gerçi ben zaten tıp düşünüyordum, sonra bilgisayar mühendisliği mi okusam diye bir düşündüm ama tıpa gideyim diye aile de baskı kurdu 😂
anonim
anonim
mesleginiz için yaninizda olacaksa varsin olmasin kardeslerim
Rıza Kaan Tangöze
Rıza Kaan Tangöze
ben okumuyorum ya. sanırım 25 de kafama sıkıcam yeter.
SUPERSPORT
SUPERSPORT
benim bilinç altıma yerleşmiş gibi oldu biraz 😂 @anonim_bay
SUPERSPORT
SUPERSPORT
@anonim_bayan kesinlikle 👏
SUPERSPORT
SUPERSPORT
@degisikbiradam sıkma be 25 çok genç :) şöyle bi 35-40 ı devir sonra bidaha düşün derim
anonim
anonim
yaninizda olcak insanları seçin sırf mesleginiz için sizin yaninizda duranlari değil benim erkek arkadaşım veteriner hekim bende hayvanlardan korkan mualime ama sırf ben onun mesleğini sevmiyorum diye birakirmiyim birakmamki beni o 😂😂işte bizim gibilerini zamanında çok uzdunuz beter olun demicem bizim gibilerine inşallah dek gelirsiniz 😉😉
SUPERSPORT
SUPERSPORT
hiç kimseyi üzmeye vaktim olmadı üzmemde inşallah :) @anonim_bayan
anonim
anonim
mühendislik pişmanlıktır.