delininbiri
delininbiri
çok beğendiğim bi çocuk var instagramdan takipleşiyoruz hatta ama bi türlü cesaret edemiyorum yazmaya. taktik verin :(

Cevaplar

alonecowboy
alonecowboy
sen merhaba de gir devamı gelir korkma , cesaret iyidir
greeneyedd
greeneyedd
simdi bi taktik maktik yok yazsam elli kisi yazacagi icin hic gerek yok
odinson
odinson
mesaj kutusuna "fannymagnet" yaz, kızlarda işe yarıyor da erkeklerde işe yarar mı bilmem. İşe yaramazsa "panzer" yaz, tankla üstünden geç.
alpheratz ✨
alpheratz ✨
anonim ablamız dün erkeklerden adım diyordu. ölene kadar bekle bence. ölürsen de sorun etme öbür taraf diye bir yer varmış ruhlarınız beraber olur inş
alpheratz ✨
alpheratz ✨
@odin abi arkadaş yürüyemiyor bence "seaways" yazmalı
odinson
odinson
@alpheratz vallahi trolle vurmaktan bıktım millet troll mü yoksa doğal mı bilemiyorum :/ trollerse ne ala ya doğal halleri buysa? god damn it kalbim kırılmak üzere!
alpheratz ✨
alpheratz ✨
bence yaşlandık abi ondan oluyor hee. @odin
anonim
anonim
alpheraz bunu yazan başkası adım bekleyen ben değil:)
SUPERSPORT
SUPERSPORT
alternatif olarak kangaroo yu dene yürüyemiyorsan zıplarsın 😂😂
onumarkamsobee
onumarkamsobee
"heyoooooo pabucu yarim, cik disariya oynayalim" da diyebilirsin. belki garip bulup cevap verir. abi de merhabayi çekil işte. ne diyeceksin daha?
yolyordam
yolyordam
taktik maktik yok bam bam bam
anonim
anonim
seviyosan git konuş 😄
anonim
anonim
beğenseydi zaten anında yazardı o senin profilde zaten şöyle bir turlayıp notunu vermiştir yazsaydı yazardı kafaya taktıysan yaz ama sonrasında üzülme ihtimali var öylesine biriyse salla onda notun belli sonradan tanışıp sevme ihtimalide olabilir