ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
eskiden babam uyumadan önce benimle yatar, yatağımla beni ısıtıp kalkardı. tam içeri gidince "babaa" diye çağırırdım. adamcağız her seferinde gelip "noldu? " derdi. "su istiyorum" derdim erinmeden getirirdi suyu. "balından öpüyim" deyip boynumu "yağından öpüyim" deyip ensemi öperdi. yıllar geçti büyüdüm, sevdiğim çocuk için defalarca kucağında ağladım, "senin aşkın benim, bir daha üzülmiceksin hiç kimse için" dedi. ve şimdi babamın yaşlandığını görüyorum, içim burkuluyor. hayır sen nasıl yaşlanabilirsin? bu hakkı nerden buluyorsun? hep yanımda, arkamda ol, seni çok seviyorum 💕

Cevaplar

Bir ihtimal daha var
Bir ihtimal daha var
ben öldüğünü gördüm dostum hayat bu
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
allah rahmet eylesin kardeşim @degisikbiradam üzdüğüm için özür dilerim.
teknikolmayantekniker
teknikolmayantekniker
@ucuncunesilsaglikci sarap yıllandıkca guzellesır babanın beyaz saclı sevımlı sevımlı hallerı ınan zamanla sana daha guzel gorunur :)
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
@teknikolmayantekniker illaki öyle olur :) ama durum farklı birazcık. göz kapağı düşüklüğü var babamda geçen gittiğimde daha azdı düşüklük şimdi artmış ona canım sıkıldı 😶😶
Bir ihtimal daha var
Bir ihtimal daha var
neden üzülecek mişim? sadece yaşa diyorum sana
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
@degisikbiradam ne biliyim yaranı deşmişim gibi hissettim kendimi. tamamdır kardeşim 👍
teknikolmayantekniker
teknikolmayantekniker
@ucuncunesilsaglikci allah sıfalar versın senın gıbı hayırlı ve babasına ask duyan bı evladı varya babanın goz kapagı kapansada hafıften ıcı her zaman en ıcten gulumsemesı ıle durur bence :)
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
@teknikolmayantekniker amin inşallah kardeşim 🙏😇 nasıl da beni övermiş asdasdas 😂😂
teknikolmayantekniker
teknikolmayantekniker
@ucuncunesilsaglikci sitedekı favorımsın takıbe takıp begenıye begenı :d
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
dur şu favorili yorumu ss alayım @teknikolmayantekniker 😂😂
teknikolmayantekniker
teknikolmayantekniker
@ucuncunesilsaglikci ss lık durum yokkı zaten 10 konusmamın 9 senle favorım olmasan neden konusıyım :) ama instgramda falan denk gelme sakın ılk 7 fotonu begenmıcem :d
teknikolmayantekniker
teknikolmayantekniker
@ucuncunesilsaglikci sınavların btttımı baskanım :d
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
bizim vizemiz yok ama geçen hafta sınavım vardı bitti iki hafta sonra tekrar sınav var falan @teknikolmayantekniker 😂
teknikolmayantekniker
teknikolmayantekniker
@ucuncunesilsaglikci pekı senınle bız dalgakırana ne zaman gıtcez baskanım yoksa ole laf olsun dıye soledıgın bıseymıydı :d
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
kendi yorumunu beğenmek nedir tekniker?? laf diye söylemek değil de bu aralar kafam hayatım karmakarışık ve de burdan tanıştığım insanlar oldu vakti zamanında ne yazık ki eski samimiyetimiz yok artık,o yüzden artık bu siteden birileriyle tanışmaya sıcak bakmıyorum pek kardeşim @teknikolmayantekniker
teknikolmayantekniker
teknikolmayantekniker
@ucuncunesilsaglikci kendı yorumumu begenmek ımzam oldu :) sakasına dıyorum kumdan kaleler ısını zaten oturupta 3 ton kumla harfıyat yaparken senı yanımda gormem hayatıma cok bı renk katmaz sacma bı anım olur :d
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
tamam kardeşim öyle diyosan @teknikolmayantekniker 😇