doktorhanim
doktorhanim
planlar yapmaktan nefret ediyorum. anı yaşayamıyoruz bu gelecek hesaplamaları yüzünden. çok düşünceliyim bu aralar omüdedikodu ailesi. benim gibi bi insandan 2, 5 yıl sonrası için karar vermemi bekliyorlar. ne yapcam ben ya. hani liseye falan hazırlanırken çalışma programı oluştururduk ya, kahvaltı saatlerini bile yazardık(dersane hocaları saolsun). heh işte o programlara bir gün bile dayanamazdım ben.
ve şimdi diyorlar ki; doktorhanim 2,5 yıl sonrasına şimdi karar ver, vermezsende sen bilirsin şöyle bi zararın olur.😣😣
neyse içimi döktüm (hiç rahatlamadım ama 😕) , gidiyorum.

Cevaplar

ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
yarınımızın garantisi yok o yüzden çok şeyapmamak lazım ✋
isbara
isbara
2.5 saniye sonrasının garantisi olmayan bir dünyadayız çok şey istemisler be kardeş senden :/ @doktorhanim
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
tus dersanesi mi :d
girgirina
girgirina
siz yinede şimdiden kararınızı verin ki plan prigram yapmayanız:)
bimecnun
bimecnun

bugün kim güçlüyse, gücünün kaynağı fütürist yaklaşımdır. geleceği planlayıp, senaryolarla kurgulayanlar, bunu yapmayanları yönetiyor...bazen bireysel olarak bana her şeyi planlı mı yapacağız? diye soruyorlar, ardından da fakat her şey planlanamaz daima planlı yaşamayı düşünmek dahi ütopya! diyorlar.

çok net gözlemlerim ve düşüncem; planlamazsanız başarılı olamazsınız. asıl, plansız yaşamanın ve başarı beklemenin ütopya olduğunu düşünüyorum!

asıl; fütürist olmamak ütopyadır. sürdürülebilirlik, başarı, mutluluk ne varsa ancak bilinçli ve algoritmik, disiplinli düşünce ve eylem çabalarıyla elde edilebilir. aşk bile...bunlar altıntı :) ever icini döktün çok güzel ama rahatlamadın neden ? çünkü içinde olduğun bi süreç var bi yaşaman gereken , bi sorumluluk var.senden bi şey seçmeni bi tercih yapmanı istiyorlar tamam ama sen bunu anlatsanda rahatlamazsın çünkü kime anlatırsan anlat yine tercihi sen yapacaksın karar senin yani ve bu karar sonucunda sonuçları yine seni ilgilendirecek bi başkasını değil bu yüzden senin için önemli olan şeyleri tercihin de ön sıralara koy mesela deki benim için mutlu olmam önemli gibi . seçimlerinin olumlu ve olumsuz yanlarını yaz ona gore daha doğru bi secim yaparsın . ama yaptığın seçimin bi nedeni olsun ilerde olurda neden seçtim dersen boyle boyle bu sebeplerle seçtim dersin boylece vicdanında rahat olur .yani kendine gore doğru olanı yap :)))
doktorhanim
doktorhanim
teşekkürler yazın için kanka @bimecnun
uğrayacağım zararı düşünmeden , içimden geleni yaptım . sanırım böylesi en iyisi🖒
bimecnun
bimecnun
rica ederim .keşke seçimin hakkında daha fazla bilgim olsa da yardım edebilsem .içinden gelen zaten en iyisidir en iyisini yapmışsın .bak gör pişman olmayacaksın . çoğu mutsuzluğun sebebi de insanların içinden geldikleri gibi hareket edemediklerinden kaynaklanıyor zaten yani ben öyle düşünüyorum . ee nasılsın bakalım bu aralar . umarım geçmiştir düşünceli halin yani seciminide yaptığına gore :)
doktorhanim
doktorhanim
iyiyim.evet o işi de halledince kafam bi boşaldı.dersler yoğunlaştı yine. çalışıyorum bu aralar.sen napıyosun @bimecnun
bimecnun
bimecnun
hapşuu hapşu ya durduramıyorum yine üşüttüm zaten beşiktaşta yenildi . ya secim yapma dedin ya secim yapmaktan nefret ediyorum niye secim yaptırıyonuz o kadar secim yaptık zaten buralara gelmek için . kafamda baya baya sorun diycegim sorular belirdi son günlerde bakalım nasıl olacak .ya gelirken otobüste dizim ağrıdı koltuktan ağrı geçmiyor gece uyuyamadım nerdeyse ağrıdan ağlıycam sonra düşündüm neden burayı yazdım hem de ailemden ayrıyım acaba okulumu bıraksam bölümden zevk alamıyorum bana gore değil.zaten son günlerde hic bi şey zevk vermiyor herşey aynı bide çok cabuk sinir oluyorum nedendir bilmem ne oldu bana anlamıyorum dişimi sıktığımı dişlerim acıdı zaman anlıyorum ya kafam karışık ya benim tüm herseyi anlatıp dertleşip yanında ağlagıp bana destek olacak birine ihtiyacım var galiba bi dosta . nerde hata yaptığımı bulamıyorum . işte boyle bi durumda okul yurt gidip geliyorum . dersler yoğunlaştı mı kolay gelsin gerçekten umarım bu emeklerinin karşılığını alacaksın .
doktorhanim
doktorhanim
geçmiş olsun bimecnun.yine hasta oldun demek:( havalar bi öyle bi böyle.yurtta size istediklerinizi yapıyorlar mı?yeşil çay , nane limon falan iste. beşiktaş maçını ben de izledim, üzüldüm.kupayı almalarını çok isterdim.
ağrıdan ağlıycak kadarsa genel bi ağrı keseci al istersen. ya sende genel bi depresyon hali var.arada öyle oluyo bana da.kafanı dağıtıcak bi şeyler yap.tak kulaklığı çık sahile yürü dicem ama zaten hastasın :( çok sevdiğin arkadaşlarını ara onlarla dertleş.bana çok iyi geliyo öyle yapmak. okul konusunda hemen karar verme, yani gerçekten mi istemiyosun yoksa bi anlık bunalmadan mı bunu söylüyorsun bunun ayrımını yapmak lazım.sen 2.sınıfmıydın bu arada ?
samsun da böyla dertleşibileceğin bi arkadaşın yok mu? yok dersende hiç şaşırmam çünkü ben ünide çok sağlam arkadaşlıklarım kurulduğuna inanmıyorum.
ben sana burdan nasıl destek olsam bilemedim ki.yani kanka ölümlü dünya çok da kasmaya gerek yok.rahat ol, sal kendini.gece gökyüzü çok güzel değil mi?bi de insan kendiyle baş başa kalıyo.düşün hayat hakkında, rahatlıcaksan ağla. bi müzik aç saçma sapan dans et, bağır çağır :) içinden geleni yap. bu hayat için hiçbir şey üzülmeye değmez. @bimecnun
bimecnun
bimecnun
aslına bakarsan kayseride felan inenler oldu orda aklıma geldi benim daha gidecek bu kadar yolum var neden yani başka bi yerde olabilirdi derken baya bi sorguladım . ağrıya ağrı kesici etki eder mi bilmiyorum yani ayağa kalksam ayağımı uzatsam bi şey kalmayacak aslından bidaha 2+1 hariç otobüste bilet almayacağım .çay felan değil de meyve ile halletmeye calisiyorum nefret ediyorum hasta olmaktan . ben 3 . sınıfım aslıda bilmiyorum bırakmam yıllarımı alacak elimden ama ya yapamazsam bitiremezsem diyorum hani tamam çalışmak lazımda olmadı ne olacak o yüzden sıkılmaya başladım gelecek belirsiz ya ne olacak belki değil ya salacam da bos verecemde gecen zaman geri gelmiyor bi şeyler yapmalı ama ne . senin de dediğin gibi az yalnız kalsam bulurum tüm bu soruların cevaplarını galiba . eğer ki halledersen bunları yapcam dediklerini bağırmayı çağırmayı :) kafamın karışması hedeflerimi unutmamdan galiba .korkuyorum birazda yapamamaktan bitirememekten mesela önceden bi konu olunca herhangi bi derste arkadaşlar anlayınca ben niye anlayamıyorum diyordum simdi lerde onlar anlar ben anlayamam diyorum kendine söz geciremiyorum neden bilmiyorum işte sonra kafam karışıyor her insanın zekası aynıdır gerisi çalışmak diyorum sonra neden bazı şeyleri başaramadığıma bakıyorum . yeterince çalışmıyor muyum bu soruların cevaplarını bulmalıyım. dediğin gibi kasmaya gerek yok zaten rahat düşünen insanlar başarılı oluyor kendilerini baskı altında tutmuyorlar galiba . bu arada çok teşekkürler.
bimecnun
bimecnun
23 nisanını kutlamalımıyım bilemedim ama önemli olan içimizdeki çocuğu yaşatmak demi ayrıca kandilin de mübarek olsun :) bu gece hava guzel ayrıca yağmur sonrası hava var anlıycam biraz dışarı çıktım ama fazla değil . dediklerini yapmaya başladım konuştum bi arkadaşımla gerçi öyle muhabbet gibi konuştuk ama öyle . belki ilerdeki günler daha çok dışarı çıkarım .
doktorhanim
doktorhanim
seninde geçmiş 23 nisan ve kandilin kutlu / mübarek olsun.şimdi nasılsın , iyimisin.
doktorhanim
doktorhanim
@bimecnun ya sana kızıyodum ama yine unuttum. ya bi de mesajı gönderdikten hemen sonra aklıma geliyo, daha da sinir bozucu oluyo :(
bimecnun
bimecnun
boşver ben bakıyorum arada bura zaten sen etiketlemesende olur :) nasılım daha iyiyim o soruları cogunu hallettim .iste normal sorunlar var hani staj nerde yapcam felan gibi bırakmak yok calışacaz illaki olacak .4 sene de olmadıysa 5 senede olcak yani illa olcak :) yani genel olarak iyiyim tesekkur ederim . sen nasılsım gectimi dersler deki yoğunluk ? baharda iycene hissettirdi kendini . havalar fena değil . bazı yerlerde rengarenk çiçekler acmis . ya geçen kariyer günleri oldu bizim fakültede bizim meselekten baya güzel yerlerdeki adamlar geldi belki bi gün onlar gibi olabilirim baya güzel şeylerden bahsettiler . düşün sene buzdolabın karşısına geçince seni tanıyor ve ooo doktorhanim hoş geldiniz deyip sana yumurta az kaldı marketten sipariş vereyimmi diyor veya fırın senin uyanma vaktini ayarlayıp ona gore içindeki pocaları ısıtıyor . buna nesnelerin interneti deniyor daha başka şeylerde var. İnsan bunları dinleyince heycanlanıyor . bi şey sorcam sen günde kaç saat uyursun? hani sordum mu önceden sormuş olabilirim ya ben ne kadar uyusamda uykumu alamıyorum acaba neden ki ? neyse bide
bimecnun
bimecnun
bide istemeden geç cevap verdim kusura bakma olur mu? :)
doktorhanim
doktorhanim
vayy işte aradığımız mühendis profili budur👏 inşallah bi gün bunları yapabilmek sana da nasip olur. doğru karar vermişsin bence.
ben hala yoğunum ve bu yoğunluk okul tatil oluncaya kadar sürecek sanırım. alışkınım, sorun yok ama :) bu bahar günlerinde okuldan arta kalan vakitlerde evde çok durmamaya çalışıyorum. bi taraftan da konuları yetiştirmeye çalışıyorum.öyle yani :)
6-7-8 saat arası değişiyor. kan değerlerine bakmak lazım.anemi, vitamin eksikliği, hormon bozukluğu, diyetteki yetersizlik vs her şey buna sebep olabilir.uyku problemine eşlik eden başka bi sorunun var mı? beslenme düzenin nasıl? özellikle yatmadan önce çok yağlı mı yersin?sigara /alkol ? gece çok geç mi yatıyosun? ...
bak yine dr luğa bağladım :) bu arada geç cevaplaman benim için problem değil. @bimecnun
bimecnun
bimecnun
tabi karşında benim gibi müh görünce tutamadım ve o içindeki muhteşem doktoru ortaya çıkardın :)) ama tutma o muhteşem doktoru her zaman görmek isteriz hatta denemek istediğin ilaç felan varsa ben gonulluyum biliyosun bendeki sağlık aşkını :)) ya bende diyordum aha ya doktorhanimi yine merak içinde bıraktım diye vicdan azabı cekiyordum:(( saydıkların içinde alkol ve sigara kullanmıyorum ama geç yatma olabilir ya erken yatmaya calışıyorumda bi şey oluyor yapacaklarım yetismiyor yine geç kalıyorum bide tabi ki yağlı yeme de var ya ne oldu biliyon mu arkadaş mantı getirmiş canın çekmesine ama kusura bakma anlatıyorum da eğer canın çektiyse git benden mantı ya afiyet bal seker olsun neyse işte getirmiş bizede ne düşer tabi gömmek düşer bi gommusum öyle ama genelde geç yatmaktan ya alıssan 3 saat uyku yetmez mi ki acaba ? ha bak bu gün sahile gittim baya guzledi hava bisiklet suren insanlar vardı bende bisikletini yaptırayımmda artık tura felan çıkarım. senin bisiklet vardı demi tura çıkıyon mu tavsiye ederim :)
doktorhanim
doktorhanim
yok ya öyle ilaç denemesi hiç olur mu:) dediğim gibi gel hastaneye, kanına baktır bi. sana afiyet olsun.nedense ilk defa sen bi yemek söylediğinde canım çekmedi.ilginç :) 3 saat uyku kesinlikle yetmez. ya maalesef ben sahilde daha çok yürümeyi seviyorum.bisikletle ilgili küçüklük travmam var.bisikletle arabaya çarpmıştım (allah tan araba yavaştı da bi şey olmamıştı.) o günden bugüne sürmüyorum.benim en büyük spor hobilerimden birisi tenis. o olunca bisiklet sürmeymiş falan hiçbir şey aramıyorum. @bimecnun
ha bu arada şu sıralar tüm sosyal medya hesaplarımı donduruyorum.arada uzak kalmak gerçekten iyi oluyo.sanırım bi süreliğine burdan da uzaklaşıcam.
bimecnun
bimecnun
ve kotu haberi de verdin :( madem öyle diyorsun sen yoksan bu sitede bende yokum sen ne zaman yazarsan artık o zamana kadar bekliycem yalnız seni özleyeceğim aslında su anda burayı bırakmasan felan diyesin geliyorda yogundun felan böyle daha iyi olur heralde . senden tek bi şey istiyorum bu arada suresince kendine iyi bak üzme kendini . ya fena mı ilaç deneme bahanesiyle senle tanışırdım fena mı ama sinsi planım ortaya cıktı hemen :)) tenis ha masa tenisini biliyorumda normal tenisi bilmiyom :(
bimecnun
bimecnun
burda olsaydın sana bu gün onun doğum günü olduğunu ne yapmam gerektiğini sorardım .uzun yıllar önce sinde kaldı galiba o ne yapsam boş onla artık konuşamıyorum bile hani instegramda takip istegimide kabul etmese hic haber alamayacam.çok kararsızım hani desemmi ona iyi ki doğdun iyi ki senle tanıştım iyi ki .ama kusura bakma ben seni kaybettim ama ben sana seni sevdiğimi senin karşına geçip söyleyemedim buna rağmen senin arkadaslihina ihanet ettim seni kaybetti sana iyi bi arkadaş olamadım mı desem .of of ki ne of keşke simdi burada olsan ama senden yoksun .