alpheratz ✨
kampüs röportajına gerçekten teşekkürler. okulda havalı havalı gezen kızlar zaten erkek ödemeli demiş. paraya bakanlar kendilerini dışardan belli ediyordu zaten röportaj gözlemi doğrulamış. beyler duydunuz adamlık ilk hesabı ödediğiniz kadardır mesajı aldınız değil mi? "yeaa erkek ödemeli adamlık yani ıhıhı" rezillik resmen. kendinin farkında olan, saçma sapan özenti davranışları olmayan, kadın bulamadığım için aşık olamıyormuşum demek ki. zaten eğitimli, zeki kadın kendini birilerinin cebine baktırmaz mükemmel bir test niteliğinde video. sorsan yobazlıktan, gericilikten, eşitlikten bahşeder. leş ortam.

Yorumlar

anonim
anonim
5 ay
sorsan adam derler,hesap ödemezsen ödeme pis pinti sjjsjsj
alpheratz ✨
anonim bayan olayın mizahındaysan neyse de ciddiysen ona göre açıklama yapacağım.
anonim
anonim
5 ay
gören de prezident sanar açıklama yapacakmış sjsjsjsj ,çok ciddiyim hatta angajman kuralları devrede cabuk aciklama yap jajaja kıyamam pintime hesap odemez ama açıklama yapmaya gelince mangalda kül bırakmaz😝😝
alpheratz ✨
oradaki kilit nokta pintilik değil. anlatılmak isteneni bile anlamamışsın. tartışacak kadar iq'nuz ve bilginiz yoksa zamanımı çalmayın teşekkürler.
poseydon
poseydon
5 ay
evin var mi aranan var mi cilar iş coming.
alpheratz ✨
çünkü aslında yetersiz ve silik birisi. hayatta hiçbir şekilde tutunamayacak, başkalarının eline avcuna bakarak yaşayıp bunun karşılığı olarak o kişinin altına yatmak. bütün bir hayattan beklediği, umduğu bu. yazık, keşke bir hayal dünyası ve bu hayalin peşinde koşacak güçleri olsaydı. şimdi sorarım sana @poseydon ; eskort mu daha şerefli bunlar mı? ( burada eskortluğa yönelik gönderme yoktur. genel toplum algısı üzerine benzetmedir yanlış anlaşılmasın.)
poseydon
poseydon
5 ay
*araban
poseydon
poseydon
5 ay
@alpheratz bro bu tarz düşünceye sahip olanların çoğunun tutunduğu, savunduğu ya da bu yönde çabaladığı ideolojileri, fikirleri ve daha nicesini bu denli yanlış bir algiyla kabul edip etrafa sacmakta ve toplumu rahatsız etmekte o kadar ısrarcı ve yanılgı içerisinde olduklarının farkına varamamaları çok acı bir durum değil mi sence de?
alpheratz ✨
hem de ne kadar acı. cidden nefret ettim ve fazlaca kızdım içeriğe. bu basmakalıp düşüncenin dışına çıkamadıkları gibi bunu zorunluluk olarak karşılarındaki insanlara da dayatıyorlar. gerekçe; "çünkü centilmenlik bunu gerektirir." burada bahsettiğim olayı cimriliğe, pintiliğe bile vurdular gördüğün üzere. olay aslında miktar değil, kadının düştüğü içler acısı duruma yönelik göndermeydi. fakat bir şeylerin altında kalmak, bunu insanların erkekliğine yıkarak kendini yamamak, kadın olma onuru olmayan insanda etki yapmıyor tabi... @poseydon kardeşim.
poseydon
poseydon
5 ay
aynen kardeşim. dediğin gibi bu durumu cimrilige vurmaları zaten algı düzeylerini ortaya çıkarıyor. cimri olan bir insan diğer insanlarla sadece çıkarları için bir araya gelir. hep bana gelsin benden hiç çıkmasın gibi bir düşünceye sahip olurlar. durum böyle olunca da sana cimri diyen kişiler kendi durumlarını ortaya koymuş olmuyor mu?😉😀
alpheratz ✨
@poseydon yok abi cimri olayına yan konu olarak girdim umursamadım zaten. benim canımı sıkan videoydu. bayağı vurduk ama ölmezler kardeşim :d
poseydon
poseydon
5 ay
bağışıklık kazanmıştır onlar çoktan @alpheratz ben de o yüzden sevinmedim zaten o konuya birisine bir ithamda bulunurken iyice düşünmek lazım onu belirtmeye çalıştım ancak sanmıyorum anlayacaklarini