anonim
anonim
arkadaşlar acil yardımına ihtiyacım var. erkek arkadaşımın doğum günü yaklaştı ve ben daha ne alacağımı bilmiyorum. 2. doğum günü olacak beraber kutladığımız geçen sene istediği gömlegi alıp çok özel ve güzel bir kutu hazırlamıştım. ne alabilirim hazirlayabilirim yardimci olur musunuz 😊

Cevaplar

omuluarkadas
omuluarkadas
patlayan kutu yap. .
whoam
whoam
tuttuğu takımın formasını al bence çok hoşuna gider @anonim_bayan
ceyrekmuhendis
ceyrekmuhendis
bacım hic bir zaman boyle bir telaşım olmadı beee! soruyu bir düşündüm de valla o kadar körelmiş ki beynim bu konulara hic bir fikrim yok, affettttt😂
Bir ihtimal daha var
Bir ihtimal daha var
gömleğe ve onun zevkine uyan bir pantolon veyahutta gözlük tavsiye ederim ha ben anlamam ama gene de sen bilirsin kardeşim
Saçın Bozulmuyor Mu?
Saçın Bozulmuyor Mu?
kesinlikle cüzdan tavsiyemdir. şık bir şey alırsan emin ol çok mutlu olur
anonim
anonim
yorumlarınız için çok teşekkür ederim, biraz cinstir her şeyi beğenmez mesela. koyu bir taraftar aklıma bi o geldi zaten forma almak. cüzdan aldım severek kullanıyor, gözlüğü kendisi alacakmis. teşekkür ederim fikirleriniz için başka aklınıza gelen var mı? @whoam @omuluarkadaş @degisikbiradam @hayatguzeldiyeceksin
anonim
anonim
canın sağolsun be! @ceyrekmuhendis
whoam
whoam
muhtemelen kyk da kalıyodur sen en iyisi bi kıranpon alda maç yapalım ben onu çağırırım zaten bir adam eksikti takımda 😁😁@anonim_bayan
anonim
anonim
malesef ailesi ile kalıyor 😂 @whoam