thyke
thyke
eeg raporumun sonucunu almaya en sonunda gidebildim. tabi buna sonuç denilirse. epilepsi şüphesi nedir ya. ya vardır bir şey tedavi görürsün ya yoktur rahatına bakarsın. bu ne şimdi en nefret ettiğim şeylerden biri şu belirsizlik.

Cevaplar

aldebaran 🌟
aldebaran 🌟
geçmiş olsun önlemi alınır, daha ayrintili inceleme yapilir ona.
anonim
anonim
umarım sadece şüpheyle kalır sen yine bir hastahaneyle kalma bikaç yere de git kesinlikle 😯😐 çok geçmiş olsun..
alonecowboy
alonecowboy
😔😔 geçmiş olsun , egg çekimi dikkatli incelenmeli o yüzden özel falan gitme durumun varsa gitmeni tavsiye ederim , çok geçmiş olsun
snorlax
snorlax
çok geçmiş olsun bence de başka bir doktora daha görün. ne yazık ki bir arkadaşıma da yanlış teşhis konulmuştu boş yere o kadar ilaç aldı. İnşallah güzel olur, temiz olur sonuçlar
thyke
thyke
sağolun kızlar.umarım bir şey yoktur.bir kaç hastaneye daha gideceğim.
@aldebaran anonimbayan
thyke
thyke
İnşallah çok sağolun.bakalım bugün öğrendim bir kaç hastaneye daha gideceğim. @snorlax @alonecowboy
anonim
anonim
çok geçmiş olsun hastalık kadar zor bir şey yok ayrıca güvendiğin bir özel hastaneye git devlettekiler başından savmak için bile yanlış teşhis koyup gönderiyorlar yada arada bırakıyorlar insanı özel dekiler güzel ilgilenirler sonuç alırsın yani
joker
joker
senin epilepsi dediğin hastalağın daha bir dünya noktası belirsiz. nöro olarak da burası kötü değildir, peşine düş sallama sakın. geçmiş olsun
anonim
anonim
nerelisin bilmiyorum ama bursa çekirge kalp aritmi hastanesi tavsiye ederim
nargilekomuru
nargilekomuru
@thyke gecmis olsun ayni olay benimde basima geldi, beyin hala bilinmeyen bir organ ve epilepsi denilen hastalığın çok fazla çeşiti ve tetikleyicisi var. ilk cekilen eeg de epilepsi olmayan hastalarda bile epilepsi var gibi gorulebilir, 2. eegde (1 saat surer , 1 gece uyumadan gelmen istenir) sonuclar daha net cikacaktir. eger 2.de de sonuc pozitif cikarsa ve imkanin varsa ankarada ozel doktor tavsiye edebilirim.
Gamsız Baykuş
Gamsız Baykuş
İnşallah sadece şüphe olarak kalır. dikkat et kendine.
thyke
thyke
hepize çok teşekkür ederim.sağolun.anonim bayan @joker anonim bay @nargilekomuru @gamsizbaykus
nargilekomuru içime su serptin ikinci temiz çıkar insallah
candnc
candnc
çok geçmiş olsun thyke,inşallah bişey çıkmaz.ben sana güveniyorum sağlıklısındir sen :)
anonim
anonim
@Thyke geçmiş olsun :(
thyke
thyke
sağol inşallah öyleyimdir. @candnc
Bir ihtimal daha var
Bir ihtimal daha var
beni de bu şüpheden bayağı yormuşlardı zamanında iyi aksiyon olmuştu umarım senin içinde aksiyon olarak kalır nalet bir süreci var.
thyke
thyke
umarım sadece öyle bir süreç olarak kalır benim ki de @degisikbiradam
nargilekomuru
nargilekomuru
@thyke 2. testte saclarini temizlerken zorlanacaksin simdiden soyliyimde sonra sok yasama :) umarim temiz cikar. teshis konulsa bile ilac tedavisiyle halledilebilen bir hastalik uzerine dusmen gerekiyor
thyke
thyke
1. de bile zor temizlemiştim.2. de aynısını sürmüyorlar mı? @nargilekomuru
nargilekomuru
nargilekomuru
@thyke cok fazla suruyolar bide bekliyince dahada zor cikiyo heralde 😃
thyke
thyke
@nargilekomuru sende şuan bir sıkıntı var mı?bide senin gitmenin sebebi neydi yani ne gibi şikayetten gittin
nargilekomuru
nargilekomuru
@thyke benim rahatsizligimin sebebini bulamadilar suanda omu tip fakultesinde yaritorum bugun geldim 1 hafta burada yaticagimi soylediler eger sure uzamazsa, arastiriyorlar bakalim hayirlisi
thyke
thyke
çok geçmiş olsun bende bugün hastaneden geldim bakalım benimki de belirsiz.sende neler oluyordu da hastaneye gittin peki
@nargilekomuru
nargilekomuru
nargilekomuru
@thyke ben cok hastane gezdim ankarada da burda da, sikayetlerim: siddetli bas agrisi, dengesizlik, vucudu kontrol edememe, basta uyusma, boyunda asiri sertlesme, konusma bozuklugu, gozlerde kayma, asiri halsizlik, el ve ayaklarda istemsiz hareketler gibi
nargilekomuru
nargilekomuru
@thyke sana da gecmis olsun bisey cikmadi mi