mimarlique
mimarlique
4 ay
şimdi az önce yaşadığım küçük bir enstanteneyi sizlerle paylaşmak isterim sayın dedikodu ailesi, İftar saatine kadar adonun sohbette kaldığım için evde iftarımı açamadım, sigaramı yakarak dışarı fırlamamla önce karnımı doyurdum ve gazi simit centera herzamanki köşemde oturmak üzere kuruldum. buraya kadar her şey normal, tam dalmışım camdan karşı masadaki kızları kesiyorum.. şaka şaka hunharca omü dedikoduda takılıyordum, arkamdan bir dürtme bende rahat pozisyondayım masaya bir diz savurdum ulan kaza ve fare olayından sonra zaten tilttim irkilmemle arkamı dödüm camla duvar arasından kafasını sokmuş bana bakan bir velet abi abi sigaran var mı ? bende olayın şokuyla genelde de çevirmem uzatıyorum baktım daha bıçak yeme yaşında çocuk sordum yaşını 16 dedi sigarayı geri koydum. abi tam veriyodun ya dedi bende kusura bakma sana uygun değil dedim, abi sen kaç yaşında başladın dedi, 18 cevabından sonra abi ufff yhaaa diyerek uzaklaştı. kamu spotu sigara zararlıdır peh peh

Yorumlar

neutron
neutron
4 ay
hırsızlıkta suç ama kalbimizi çaldılar haydi teravihe
Aragorn
Aragorn
4 ay
belki o küçük adam sevgilisinden ayrıldığı için dertliydi ☹️
18 de sigaraya mı başlanır o kadar beklemişsin hiç başlamasaydın keşke 😄
mimarlique
mimarlique
4 ay
@neutron allah kabul etsin knk ben niyetliyim :) @designer 18 yaşında aşık oldum.
Aragorn
Aragorn
4 ay
@mimarlique 🚬 İyi forumlar :(
Maviş 🐣
18 yaşında sigaraya başlamakta cıks cıks o kadar yıl içmeyip sonra içmen bence yol yakınken dön @mimarlique
mimarlique
mimarlique
4 ay
@mavis bağımlısı değilim ya yanması gerektiğinde yakıyorum onun harici aramıyorum bile :)
nar
nar
4 ay
sigara için birinin seni dürttüğünü okuduğum an len ben miyim acaba o diye düşündüm :d neyse ki değilmişim :d paketimiz bitince bizde napalım :(:(:( @mimarlique
Maviş 🐣
@mimarlique paket taşıyor isen bağımlısındır 😐
mimarlique
mimarlique
4 ay
senin için simit center'ı yakarım @nar ne diyosun :d @mavis çevremde bir çok sigara bağımlısı var onlar içmeden duramaz ama ben istediğim kadar durabilirim. benimkisi zevk bağımlılığı olabilir farklı türde tüketmeyi seviyorum :)
chen
chen
4 ay
@mavis paketim var ama bi aydan fazladır içmedim. şimdi ben de mi bağımlıyım :d
mimarlique
mimarlique
4 ay
@chen paketi 1 aydır taşıyıp içmiyorsan bağımlı az gelir sana :)
chen
chen
4 ay
ahahah bebeğim o benim yanımdan ayıramıyorum :d ama içmediğim için bağımlı sayılmam bence :d
Maviş 🐣
@mimarlique canım kendini kandırma zevk bağımlısıyım falan fistan diye o paketi taşıyorsan ayy bi sigara yakayım diyorsan bağımlısındır istediğim zaman bırakırım diyorsan da bırak bakalım 1 hafta pakette taşıma canın çekmicek mi 👀
@chen niden taşıyorsun ki o zaman 🤔
mimarlique
mimarlique
4 ay
@mavis spora başladığım gün bırakacağım şu bütleri de atlattık mı tamamdır. ama bir daha ki dönem proje verildiğinde stresi nasıl atacağımı bilemeden tekrar başa saracağız. sizin bölüme kısasa kısas zorlukta, streste siz nasıl atıyorsunuz o stresi :)
nar
nar
4 ay
@mimarlique ahahah canımsın yaa buralar hep kelebek doldu bak :d
Maviş 🐣
@mimarlique herşeyi kabul edebilirim ama stresimizin eş değer olduğunu asla kabul edemem 😅 sen hiç ameliyathane önünde insanlar feryat figan ederken yanındaki çalışma salonunda o insanlar için tus çalışmaya çalıştın mı 😔 bizimki hem ders zorluğu hem psikolojiyi sağlam tutma zorluğu ki bence hepimiz biraz deliriyoruz 🙄 ben stress atmak için hiçbişey yapmıyorum @odin bilir hiç kötü alışkanlığımda yoktur ben anca eve kapatıyorum bazen kendimi ondan ibaret.
mimarlique
mimarlique
4 ay
@mavis bu konu da hiç ego yarıştırmayacağım :d zaten en başından beri tıpı o feryatlardan dolayı tercih etmedim, ben o psikolojiyi kaldıramam. allah sabır versin ne diyelim :)