amsterdamli
amsterdamli
gezinirken farkettim yorumu önce onaylayıp cevap verdikten sonra hızını alamayıp silmek neyin kafası.bir yorumda bulunuyorsan o yoruma gelecek eleştiriye de açık olmanız gerekir.İnsan kendi dediğiyle nasıl olur da bu kadar çelişkiye düşer.sitede belli bir konumda olmanın,istemediği bir eleştiri gelince o yorumu silme hakkına sahip olmayı beraberinde getirdiğini bilmiyordum.biz işimize gelmeyen bir yorum gelince silemediğimize göre bu durum beraberinde adaletsizliği de getiriyor diye düşünüyorum.konumunuzu kullanarak sanalda da olsa insanları susturuyorsunuz. daha bir sitede böyle adaletsizlik dönüyorsa,insanlar konumlarını işine geldiği gibi kullanıyorsa ülkenin halini hiç sorgulamamak lazım.hayatım boyunca hiç bir haksızlığa sessiz kalmadim bundan sonra da kalacak değilim.belki işinize gelmeyeceği için bu postu hiç yayınlamamayı tercih edersiniz ama yayınlarsanız da buraya son postum,son paylaşımım.

Cevaplar

Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
tebessüm ederek okuduğum bu yazıya tebessümlerimle yorum bırakmak istiyorum. bu sitede kimse konum sahibi falan değil, herkes gayet eşittir. yorumları ben sildim ve tamamen kendi irademle yaptım bunu. özellikle de 3. şahıslar için taraflaşıp, bunun sonucunda da saygı çerçevesinden çıkan polemiklerden hiç haz etmiyorum. yeri geliyor kendi şahsımıza yönelik yapılan yazıları bile onaylıyoruz, varsa cevabımız yazıp geçiyoruz. ben burada bir haksızlık göremiyorum, kararın senindir.
amsterdamli
amsterdamli
onun yazılarını takip ediyorum,daha önce de bu tarz birşey olmuştu diye hatırlıyorum.başkasiyla bir diyaloğu oldu sonra yorumlar kaldırıldı,hatta o konuda hak vermiştim kendisine.demek istediğim yine yorum kaldırılma olayı olunca ben onu da adminlerden biri sandım,onun kaldırdığını düşündüm.yani konunun muhatabı sessiz kalırken kendimi bu kadar öne atmam yanlıştı.sanırım dediğiniz gibi saygı sınırları da zorladım.üstüne yanlış anlayıp bodoslama daldım, benimle ilgisi olmayan konu üzerinden günahını da almış oldum kendisinin. @artemis özür dilerim.yani bu bir bahane değil tabi ki ama zor dönemlerden geçiyorum,olaylara aşırı tepki verebiliyorum. yaptiğim sanalda da olsa yanlış birşey.ki seninle daha önceden bir diyaloğum yok. dediğim gibi yazılarını takip ediyorum, kesinlikle kin tutma gibi bir durumum yok. toplumda kabul görmeyen bir durumu destekliyorum malum.yani senin yaşam tarzına her türlü saygı duyarım.ki yargilamadim,haddime de değil zaten.sadece orda biraz empatiyle yaklaşmani istedim, uslubümü ayarlayamayarak sanırım dozu kaçırdım. yeniden özür dilerim.senden, @admin den ve sitedeki diğer görevlilerden.
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
ya işin kötü yanı @admin de yazını okumuş, kendisi de paylaşım yapacam diye seninkini onaylamayı unutmuş sanki garez gibi 😂 neyse ki chiko was here 😏
amsterdamli
amsterdamli
yok estağfurullah.hem saygısızlık yapıp üstüne hakkım varmış gibi yanlış anlayan benim.ayrica admine de çok teşekkür ederim,yani burda hatalı olan ben olmama rağmen.hem açıklama yaptığı için hem de spam atmadığı için ❤️🙈
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
pardon da burda işleti düzelten ben oldum gayet de yazını bulup, onaylayıp, yorumlamasam şimdi hala bambaşka şeyler düşünüyordun burda teşekkürü hak eden biri varsa o da benim 😒😔
artemis👑
artemis👑
@amsterdamli aslında benim anonim bayana yaptığım yorumda bir şey yoktu çünkü aşağılayıcı küçümser bir tavır takınmamıştım. bunun bence doğru olmadığını söyledim ve esprili bi şekilde söylemiştim. buna rağmen sen bana daha sert bir tutumla davranıp beni başka yerlerden vurmaya çalıştın. kibar bi şekilde bana açıklayabilirdin çünkü ben son derece yapıcı bir insanım. haksız olduğum yerde "uff tamam gidiyorum ben .s.s.s" diyordum hep. sen sinirli ve kırıcı bir üslup kullandın yanlış bir şekilde. ben de buna kızdım cevap yazdım ve olay büyümesin diye yorumlar kaldırıldı çünkü bunun sonu gelmezdi 😂 ama özür dilediğin için çok teşekkür ediyorum balım. durumu düzelttiğimize sevindim 😇 gel buraya şapşall 😍
amsterdamli
amsterdamli
haklısın.sen olmasan hala daha kafamda kuruyor olacaktım.burasi bana gercekten cok iyi geliyor.kullandigim tek sosyal medya platformundan kendimi soyutlamis olacaktım.teşekkür ederim❤️😊 @chiko
amsterdamli
amsterdamli
dediğim gibi yaptığımın savunulacak bir tarafı yok,kizmakta haklıydın.bence bu yorumunla bir kez daha gosterdin yapici oldugunu.affettigin için ben teşekkür ederim asıl❤️ @artemis
artemis👑
artemis👑
ya seni yerimm teşekkür ederim😘 @amsterdamli
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
İşin şakasındayım ya teşekkür beklentim yok. bizim derdimiz insan kazanmak, biraz sulandırayım da iyice yumuşayın diye şaapıyorum :)
amsterdamli
amsterdamli
ben ciddiyim, gerçekten minnettarım sana.bu olaydan da büyük bir ders aldim.😊 @chiko
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
estağfirullah, ne mutlu bize 😇
chen
chen
noluyor lan dediğim bir paylaşım ve yorumlar için teşekkürler :d
amsterdamli
amsterdamli
@chen 'lan' kelimesinin ataerkil toplumlardan gelme bir kelime olduğunu ve ilk çıkış noktasının kadınları aşağılamak için olduğunu biliyor olmalısın.sana hiç yakışmadı cici kız 😂bu sebepten ötürü sana teşekkür edemiycem😑😂
chen
chen
yoo ilk defa duydum hiç araştırma ihtiyacı duymamıştım. küfür de cinsiyetci ama ediyoruz yani sen etmiyosan bi şey diyemiycem tabii. bir ankaralı olarak kullanmakta bi sakınca görmüyorum :d ben kadınları aşağılamak amaçlı kullanmıyorum neticede. erkeklere lan derken kadınları mı aşağılıyoruz. şimdiki kullanımına bakacaksın. her şeye bu kadar takılmamak lazım diye düşünüyorum
amsterdamli
amsterdamli
@chen canım ilk defa duyman normal çünkü salladım😂 feminist olduğunu biliyorum ya,teşekkür edişimle dalga gectigin için ordan bulaşayım dedim :d bu arada maalesef küfür ediyorum,gönül isterdi ki erkeklere kullanabileceğimiz onların bedenleri üzerinden sövebileceğimiz küfürler olsun,ağzımızı doldura doldura sövelim ama
nerdee (hakedenlere)😂 herşeyi bu kadar ciddiye almamak lazım diye düşünüyorum 😑😂
chen
chen
ahahah benlen mi eğleniyon kız sen :d yani yeni yeni küfürler üretmeye de gerek yok şimdi :d
amsterdamli
amsterdamli
@chen ilk sen başlattın taam mı .ss😂😂ilk defa seninle farklı düşünüyorum.bence buna ihtiyaç var.bir erkeğe söverken ettiğim küfrün alakasız olmasını istemiyorum😂
chen
chen
ahahah ben yarın yokmuşçasına küfür etmediğim için çok dert ettiğim şeyler değil :d
amsterdamli
amsterdamli
@chen o da iyiymiş😂bi de bisey sorcam özel ama :d meraktan çatliycam,en iyisi sorayım dedim ama cevaplamazsan da anlarım :d
chen
chen
ahahah ben de merak ettim sor bakayım :d
amsterdamli
amsterdamli
@chen jom la sevgili misiniz?😂
chen
chen
ahshsha ben de gerçekten bi şey bekliyom :d yok değiliz :d
amsterdamli
amsterdamli
@chen valla sana sormaya cesaret edebileceğim en ileri seviyedeki soru buydu, beklentini karşılayamadığım için özür dilerim :d gerçi bunu sorarken de dokuz doğurdum, onuncuya hamileydim o kadar yani.ama işte merak.ne kadar nefret etsem de😂😂😂
chen
chen
birileri bi şey sordu da çemkirdim mi naptım dhshsh niye bu kadar streslendin anlamadım ki :d
amsterdamli
amsterdamli
@chen genel olarak ciddisin ya ondan şey ettim biraz :d
chen
chen
ahahah çok da ciddi değilimdir aslında ama sana öyle halim denk gelmiş demekki :d