helalolsun
helalolsun
4 ay
baya bayaa internet bağımlısı oldum ben. sosyal medya hesaplarımı kapatıyorum. tabi bu en fazla 1 hafta sürüyor. bir günde geri döndüğüm bile oldu .İyi gelmiyor bana internet psikolojimi bozuyo fena. ya sıkıntı stolk ta başlıyo aslında.sevdiğimi stolkluyorum arkadaşları kim,neyin nesi,yorumları, paylaşımları. hadi sevdiğimi stolklamak bir yere kadar normal kabul edilebilir ama şimdiki sevgilisini de stolklamaya başladım. of o sevgilisi var ya adam değil. neyse görür umarım gerçek yüzünü onun.of bıktımhayattan bee. sevdiğimin başkasını seviyo olması zaten günden güne bitiriyor beni. kafam hiç iyi değil .bizimkiler soruyolar çocuğum neyin var diye ne diyeceğimi bilemiyorum .düşüncelerim galiba artık fiziksel olarak etkilerini göstermeye başladı. 😂neyse bu arada sosyal hesaplardan bitanesini daha dondurdum. yavaş yavaş bırakacam bu illeti. geri açmam hesabı umarım.

Yorumlar

mavibaloncuk
aynı şeyler hemen hemen bende de var. o stolk yok mu o stolk. herşey stolklamakla probleme dönüşüyo zaten. ha bir de hesapları kapatmak pek bi işe yaramadı bende, sonuçta düşüncelerin devam ediyor ve hala kalbinden atamamışsan bi önemi yok ne yaparsan yap .ama sende işe yarar umarım. 😃
helalolsun
helalolsun
4 ay
İzlemediğim video kalmadı neredeyse o da bağımlılık yapıyo ben d . neye başladıysam bağımlılık yaptı bende. 😁şükür içkim sigaram yok. daha sigaranın nasıl içildiğini bilmem. bir ara bölümümle alakalı derin araştırmalara başlamıştım. bu tatili de bu şekilde değerlendirme gibi düşüncelerim var. bakalım hayırlısı. @kirikanat
helalolsun
helalolsun
4 ay
@kirikanat yok zaten kime desem bilmiyorum sigara içmeyi diye inanmıyo bana. en nefret ettiğim şeylerden biri sigara benim. kokusu mahvediyo beni. hiç almadım ağzıma sigara ,umarım hayatım boyunca da içmem.☺
helalolsun
helalolsun
4 ay
@kirikanat. sigaranın çok zararları var sen de bırak bence. 😉☺
helalolsun
helalolsun
4 ay
@kirikanat bak sana söyleyim ben .o arkadaştan hayır gelmez, onu bırak sen onu. 😂