hipokratinyegeni
yav çok sıkıldım hadi bir etkinlik yapalım herkes en sevdiği cem yılmaz film ve ya gösteri repliğini paylaşsın :d benim hiç unutamadığım 2 tane var mesela.
1-malı arap faik'ten alıyorduk, karabük'te ikinci yükleme yapılıyordu. adana'ya kadar da ben kullanıyorudum kamyonu"
2-uzaylılar tarafından kaçırıldım,evet tarafından

Yorumlar

toretto
toretto
2 ay
reenkarnasyon cıktı senin için ama bu sefer maymun olarak 😂😂😂😂 ve bide goradan gelsin benim adım erşan kuneri insan gibi değil hayvan gibi😂😂😂😂😂
mimarlique
mimarlique
2 ay
bak bakim bahattin abi tam ölmüş mü?
Police in Wonderland
-mavi donun var mı?
-var.
-yaz "donunu kendi getiriyor"
erşan kuneri
hipokratinyegeni
@admin yemin ediyorum şimdi o sahneyi izliyodum asdfasdfas "sokakta tank görüyorum hayırdır kutlama mı var"
Gunes
Gunes
2 ay
kolunuz bi yere uzanamayinca kolunuzu okşayıp uzatiyomusunuz 😂😂😂😂
Gunes
Gunes
2 ay
-uyudun mu ?
-ben uyumadim da !!!😁
Değişik Bir Adam
cem yılmazdan hoşlanmıyorum
ricardoveritas
hanımefendi taş. devirden herhalde
Gunes
Gunes
2 ay
eski olunca cem yilmaza ait olmuyomu ??!!
malifalitiko
geçen sefer gene gittim pavyona, içeri girdim sahibi geldi vay fikri bey hoş geldin falan, dedim nerden tanıyor acaba ? meğer künyeyi görmüş sıhallahım yarabbim 😂😂 seneee ; geçen sene
toretto
toretto
2 ay
beni övme kardeşim bana para ver 😂😂😂