delininbiri
delininbiri
türkçeyi çok iyi kullanmadığımı kabul ediyorum, mesela bir yazacağıma bi yazıyorum gideceğim yerine gidicem. ama ben de bazı şeylere dikkat ediyorum demin twitterda 'özlüycem' diye bi şey gördüm gözüm kanadı arkadaşlar bu nedir ?

Cevaplar

felagund
felagund
gözün kanıyorsa bir doktora git, normal bir durum değil hsjdkdkdk anlamadım, gidicem kullanan biri nasıl özlüycem sözüne takılabilir ki dkdkdkk ne cins insanlar var arkadaş kdkdkdld
mihrimah
mihrimah
İyki benim takipçim değilsin, kan kaybından giderdin, 😏
fore
fore
şimdi şöyle oluyo konuşma tarzında yazmıştır ondan 👍@delininbiri
mihrimah
mihrimah
@fore sana kan bankasından besap açayım istersen😉
delininbiri
delininbiri
@felagund özleyecem yazsa normal karşılanır ama özlüycem demek biraz saçma değil mi sence de ? söylerken bile olmuyo 😂
delininbiri
delininbiri
@fore özlicem falan desin bari özlüycem nedir 😂
mihrimah
mihrimah
bizim burda görestim denir. özlemek = göresmek
delininbiri
delininbiri
@mihrimah keşke öyle deseymiş mesela 😄