alpheratz ✨
alpheratz ✨
anam şen büyüyüp şivaş kangayı oyup gelene geçene höv höv mü yapcan.

Cevaplar

alpheratz ✨
alpheratz ✨
bugün geldi. 40 günlük köpeğe yaman diye isim koymuşlar. 😔 @snorlax
snorlax
snorlax
😂 ya pek bir sakin görünüyor yamanlık bir hali yok gibi. ama çok şirin ortalıkta koşturur durur şimdi 🙄
mihrimah
mihrimah
🐾🐶 kangal 😍 çift tırnakmı
alpheratz ✨
alpheratz ✨
elimi verdim ağzına sağlam ısırıyor :d zaten hemen eşşek gibi oluyor bunlar :d @snorlax
snorlax
snorlax
ben o zaman korkuyorum böyle daha sevebileceğim halde toparlakçana ısırsa bile 😂 başının üst tarafını öpünce sevildiğini de anlıyor 😍
chen
chen
yaa tipe bak ağzını ısıracan şunun 😍
alpheratz ✨
alpheratz ✨
@mihrimah çift tırnak mı sorusunu burada duyacağımı sanmazdım :d dikkat etmedim ama çift tırnaklık köpekte gen bozukluğu hastalık olduğu anlamına geliyormuş bildiğime göre
alpheratz ✨
alpheratz ✨
sorma ya çok şapşal bi hali var @snorlax @chen 😂
aldebaran 🌟
aldebaran 🌟
bu nedir ya 😍 yerim ulan! yaman da neymis ya 😒 40 günlük bir de. ay bu büyür de okula gideceği yaşı görür müyüz ki? enem ya 😞
alpheratz ✨
alpheratz ✨
abim ikna ederse bir de akbaş almayı düşünüyoruz o da sivas kangalıyla akraba bir cins beyaz oluyorlar. kanka kanka gezerler :d @aldebaran
aldebaran 🌟
aldebaran 🌟
ahahah siyah bunun da burnu ajdhsh. gezsinler gezsinler. ne kanka olurlar ya artik. :d yaaa 😍😍😍 tamam sakinim. kendime dönüyorum bir saniye :d az öp yerime. bir de yatır kucağına. bilumum sevgi hareketlerini yap benim yerime işte😂
mihrimah
mihrimah
yok ya çift tirnaklıliğin bi sakıncası yok bildiğim kadarıyla. genelde sürü bekciliği ve korumalik uaptığından çift cirnak tercih edilir hatta.kangallar cok sadık korumacıdır. cok genis alanda büyümek ister.zaten büyütmeyi düşünüryorsan evcil bakamayacağını biliyon baya kocaman oluyorlar.😉 inşallah onu bakabilecek koca bi alanın vardır.
alpheratz ✨
alpheratz ✨
@mihrimah biliyorum dostum burası köy zaten apartman dairesine almadım yani 😂 küçükken köyde köpeklere bakıyordum kangal harici köpeklerde de çift tırnak oluyordu mesela daha sonra araştırma yaptım gen bozukluğu olduğunu okumuştum emin değilim. arka bacakta oluyordu çift tırnak bildiğim kadarıyla. dışarı çıkarınca bakacağım :d
aldebaran 🌟
aldebaran 🌟
çift tırnağa gen bozukluğundan kaynaklı bir durum olarak söylüyorlar ama bilemedim. :d
mihrimah
mihrimah
İy ozamn köy diyince sevindim. 😉 böyle hayvanların bahçelerde tıkanıp kalması üzerdi.
alpheratz ✨
alpheratz ✨
evet o konuda biraz hassasım zaten. bunun babası da dövüş köpeğiymiş zaten iddiasına dövüştürüyorlarmış. abi diyor babası daha dövüş kaybetmemiş çok lazımdı anasını satayım. İki zevk için neler yaptırıyorlar. @mihrimah
nincakaplumbaga
nincakaplumbaga
ulaş mı altınyayla kangalı mı
alpheratz ✨
alpheratz ✨
@nincakaplumbaga detayı bilmiyorum abim bilir galiba. farkı ne?