ricardoveritas
ricardoveritas
biraz önce @admin ile baruthanede bir adam yanımıza geldi. arabam arızalandı. itermisiniz dedi. başka iki çocuk ile beraber ittik çalışmadı. iki seferden sonra yanımızdaki diğer iki çocuktan biri abi ben direksyona geçim siz itin dedi. araba çalıştı. çocuk arabayla gitti. ilerden dönüp gelecek diye bekledik. hala gelen giden yok. adam polisi arıyor şu an.

Cevaplar

Böyle düşüyor mu?
Böyle düşüyor mu?
abi ajfjajfiaif bu nasıl bi talih bu nasıl bi şans 😂😂😂
mimarlique
mimarlique
beşiktaşlı bir taraftar kupanın peşinden gitmiş olabilir.
Comeback
Comeback
bi gerçek mi ! :d
Comeback
Comeback
bu gerçek mi ? * yanlış olmuş sjsj
ricardoveritas
ricardoveritas
@comeback güvenlik kamerası görüntülerini mi istersin yoksa terden su olmuş tişörtlerimizi mi?
Karpuz
Karpuz
sjsjdhsgs lan onlar benim 1 saat önce önüme ciktilae turkiste yolun oetasimds araba itiyolardi sjdgdgd
ricardoveritas
ricardoveritas
@karpuz kırmızı daihatsu isi görgü şahidi olarak seni de yazalım
alonecowboy
alonecowboy
öteki çocuk ne yapıyor şuan 😂😂😂 , çok iyiymiş 😂😂😂 halen gülüyorum sizde nasıl bir şans var
alonecowboy
alonecowboy
öteki çocuk ne yapıyor şuan 😂😂😂 , çok iyiymiş 😂😂😂 halen gülüyorum sizde nasıl bir şans var
Comeback
Comeback
jajajjajaja anlaşıldı, tammmammm 😁