felagund
felagund
2 ay
üniversitemizin bir saykoluğundan bahsetmek istiyorum. tıpta (diş ve veterinerlikte falan da olabilir, emin değilim) ders seçimi diye bir olay yok-tu, bu sene getirdiler. yapmamız gereken de sisteme girip zaten halihazırda zorunlu olarak girmemiz gereken dersleri seçmek. ulan alttan ders kalması diye bir şey yok, üstten ders almak diye bir şey yok, seçmeli ders adı altında birkaç ders var ama onları da biz seçmeyecekmişiz kendileri bizi kafalarına göre bir derse koyacakmış, hele yaa ben bu dersi x hocadan almak istemiyorum y hocadan almak istiyorum diye bir şey hiç söz konusu değil. o zaman geriye şu soru kalıyor: bu sistem neden var arkadaş, bizim gireceğimiz dersler zaten belli, seçim hakkımız zaten yok, o zaman niye sistemde otomatik olarak ayarlamıyorsunuz bunu acaba? böyle bir rezillik olabilir mi sjskskdk

Yorumlar

JavierPena
JavierPena
2 ay
genel anlamda haklısın fakat ben bazı derslerin hocalarını kendim seçmiştim. ama zaten zorunlu olan dersleri sistemde seçip onaylatmak saçma gerçekten.
hipokratinyegeni
sistem şu yüzden bu sistem sayesinde kalan öğrenciler hocanın yanına gidip beni geçirin diyemeyecek sisteme girilen not bir daha hiç bir şekilde değişemeyecek. hoca kendini rahatlatmak için yaptı :d büt dönemi odası dolup taşıyodu çünkü
sempatisyen
katılıyorum dostum bir haftadır derse giriyoruz hala ders seçimi yapamadık.geçen sene o kadar rezillik çektik sonra hepsini teker teker kendileri yaptılar garip cidden
felagund
felagund
2 ay
@hipokratinyegeni senin dediğin torpil isteme konusunu eleştirmiyorum ben, ubs'ye notların girilmesi vs bunun da taa başından beri yapılması gerektiğini düşünüyorum zaten; fakat ders seçimi konusunu eleştiriyorum yalnızca çünkü son derece gereksiz.
hipokratinyegeni
ya işte otomasyon sisteme geçebilmeleri için ders seçme olayı zorunlu,biz de formaliteden seçiyoruz işte . yoksa bence ubs sistemi mantıklı abi herkes sınava girer notunu alır 69,44 de kaldıysa kalır yani yapacak bir şey yok gidip hocaya hocam sınırdan kaldım 5 puan verin demenin anlamı da yok seni notların hesaplanmış o çıkmış yani