dakoh
dakoh
17 gün
私の名前わ光です。はじめまして!よろしくお願いします。👌 arkadaşlar japonca klavye kullanımımı hızlandırmaya çalışıyorum. merak etmeyin ananıza sövmedim, adımı söyledim meraba falan filan dedim öyle. 😅

Yorumlar

felagund
felagund
17 gün
yalan söylüyor arkadaşlar, google translate'den çevirdim:


felagund
felagund
17 gün
yazı biraz küçük olmuş resmi yeni sekmede açın okuyamazsanız shjsadkjkjsd


Nickollyy
Nickollyy
17 gün
😂😂😂😂
Lost
Lost
17 gün
İmam hatipler çok kapatılsın
dakoh
dakoh
15 gün
hsjdjcndkksnsbsnz yaaa harikasınız arkadaşlar 😂😂😂 @felagund @degisikbiradam aslında "benim adım hikari, hep beraber iyi geçinelim" gibi bir anlamı vardı sadece ama olsun shdjfkgfl
380volt ☇
380volt ☇
15 gün
bende senin...
felagund
felagund
15 gün
@dakoh senin adın hikari mi? birebir değil, anlam olarak tabi? sjkdkdk
dakoh
dakoh
15 gün
@felagund yep. İkinci adım nur, ışık anlamını taşıyor, hikari de japoncada ışık demek :)
felagund
felagund
15 gün
yazıyı çevirince 3 ihtimal vermiştim ben de: işık, nur belki de işıl olabilir diye =)
dakoh
dakoh
15 gün
@felagund hep bi sherlock havaları herkeste hsjckcldşs ifşa için yeterli bilgi değil ama malefes :(