Kadın Erkek Popüler
1 O senin hiçbir zaman yanında olmaz ama sen o kovsa da gitmez en kötü anında yanında olursun. Herkesi karşına alırsın. Hiçbir karşı cinsle muhattap olmazsın ayrılacak diye trip bile atamazsın onun ördüğü duvarı birtürlü yıkamazsın çünkü senin yüzünden örülmemiştir o duvar. Biri onun canını yakar o da intikamını senden alır suçsuz olduğun halde acısını senden çıkarır. Onu kaybettiğini düşündüğü için sen canını da koysan ortaya senin için kılını kıpırdatmaz. Ve sende birdaha kimseyi kaybetmemek için uğraşmazsın. Ve sonra ne mi olur? Dostun deyip omzunda ağladığın kızla sabahlar. buda böyle gördüğüm bir kahpeliktir. Hayırlı geceler ✋
7 Üniversite hayatımda 3.sınıfa kadar bütsüz geçip 3. sınıfın ilk döneminde 3 dersten büte kalarak yine o 3 senenin bütün ağırlığını 3 güne yükledim. Benim 3 karşı bi sempatim var onu anladım biraz acı olsada... Biraz da koymadı değil.. Şimdi bu 3 dersin 3 ü de teorik olduğunu düşünürsek beynimin yanmaması mümkün değil bu cepte ee ne kaldı geriye lahana turşusu.. Where is my mind?¿
14 Ağlamak istiyorummmmm...Çünkü bugün telim düştü ve parçalandı öldü bitti kül oldu gitti.Ya bi anda böyle telsiz kalmak kadar kötü bir şey yok.Sap gibi kaldım ortada.Bilgisayar da olmasa duman yoluyla haberleşecektim bizimkilerle.Neyse tel baktım akşam çıkıp.Şunu demek istiyorum allah doların belasını versin...
11 1 saat ders çalıştım fakat ne anladın diye sorsanız 😶 böyle bakarım. Teorik olan hiç bir şey bana göre değil!
5 Aşk ne demek yahu, bi ben anlamadım hala demek ki. Bazen sevgililerin bile rol kestiğini düşünüyorum. Ulan herkeste olan şey bende neden yok. Kandırıyorlar galiba aşk denen birşey yok herhalde. Bakıyorum hoşuma giden birine, yada o bakıyor ama hep orda kalıyor 1 adım öteye gidemiyorum. Mezun olacağım seneye hala aşk ne demek, sevgi ne demek bilmiyorum. Eksiklik hissetmiyorum bu sevgilim olmama durumunu, fakat evlenmenin hayalden ibaret olduğunu düşünür oldum artık.
8 Birader ben hiç sessiz kadın görmedim ya en sessiz kadın "kısaca" diye girdiği lafı 2 sayfa uzatır. Sessiz sakin ayağı yapan kadın henüz sana güvenmiyordur biraz güvensin ırzına geçecek sessiz geçen günlerin rahat ol.
8 Sıkıntıdan patlamak üzere olmak ne demek çok iyi anladım ya hiç yapacak bişey olmaz...
7 3 yıllık ilişkim boyunca sayamayacağım kadar çok kez terkedildim hatta o da yetmezmiş gibi 2 defa aldatıldım.Sonraki ilişkimde de yine aldatıldım hem de en yakın arkadaşım, kardeşim gibi gördüğüm insanla.Zaman geçtikten sonra yeni bir ilişkim daha olacaktı ki onun da amacı farklıydı, beni kullanmak istedi.Onu reddedince de bana iftiralar attı o da yetmezmiş gibi beni sokak ortasında dövdü.Benim kadar erkeklerden çekmiş bir emsalim olan kadın var mıdır bilemiyorum.Ama bir kere olsun "Bı irkiklir şirifsizin indi gidini" gibisinden bi yaklaşımda bulunmadım.Burada da bir kaç kişinin genelleme yaparak erkekler/kızlar böyle inanmayın,güvenmeyin gibisinden yazılarını gördüm ve sadece gülüp geçtim.Bazılarınız belki benim için keriz,salak,enayi..vb gibi ithamlarda bulunacak okurken ama ben hiçbir zaman insanlara değer verip,güvenmemin kerizlik.... gibi şeyler olduğunu düşünmüyorum.İnsana insan olduğu için güvenip değer veriyorsam ve bunun karşılığını aynı şekilde alamıyorsam bu o kişinin karakteriyle ilgilidir.Bunun ne cinsiyetle ne de başka bir şeyle ilgisi yok.Bunun bilincine çok geçmeden varmanız dileğiyle...
4 yine milyarlık dolgularımdan biri düştü diş hekimliğinden kız erkek demeden hepinize yüriycem dişlerimi yapın ağlıcam artık
2 Yaa çok büyük konuşmuştum hayatta yapmam tarif edilir mi ama aklımdan çıkmıyor her sayfaya baktım aradım taradım bulamadım ne ismini biliyorum sadece Mühendislik fakültesinde sabah 10 suların da 200 deydin sadece iki kere bakabildim sana çünkü utandım niye utandiysam galiba ilk görüşte aşık oldum beni bul falan da demicem nasipse biz birbirimizi buluruz zaten