Lütfen soru sormak için Soru/Cevap kısmını kullanın! 

Kadın Erkek Popüler

 Mesaj at, dürüm ayağına gelsin! 


6 Samsunu bırakıp dönmeme çok az kaldı seneye ölmezsem tabi geri geleceğim ama hiç gitmek istemiyorum, geri dönmek istemiyorum çok güzel arkadaşlıklar kurduğumdan ya da bırakılmayacak bi durum olduğundan değil sevmiyorum gideceğim yeri kötü şeyleri hatırlamak istemiyorum orada olmak istemiyorum..Birilerine söylemek zor geliyor vaktinizi çaldım kusura bakmayın artık✋
5 Kore dizilerine geri döndüm hayat hep bir tekrar hep bir tekrar
2 şimdi şuraya içimi dökerdim ama sayfa kirlenmesin. yoplayan falan olmaz, bana kalır yine. ama siz siz olun kimseye güvenmeyin. hiçkimseye güvenmeyin!
7 Sahil havası alalım diyoruz millet vıcık vıcık ringe biniyoruz hadi sahil neyse ringin orta yerinde de vıcık vıcık insan hiç utanmazmi ya az hormonlarıniza sahip çıkın
2 Boş zamanımda bol bol anime dizi oyun çizim vs takılıcam diyip boş zamanımda yaptığım tek şey barbie giydirme oyunu.
12 Insanların gerçek yüzünü görebilsek keşke.. Mesela 3 yıllık arkadaşımın fake hesap açıp arkadaşlarıma hakkımda saçma sapan şeyler yazabilecek ve bunda ne var diyebilecek kadar basit biri olduğu farkedebilseydim..
10 Ya şu lens takanlar bi bana mı itici geliyor. Yasallaşmış dolandırıcılık gibi. (renkli kullananlar). Şimdi eski göz rengini bildiklerimizde yemiyoruz tamam ama diyelim yeni biriyle tanıştık. Daha en başında birşey gizliyormuş gibi. Neyse çakma renkli gözlü olmak da bir tercihtir, saygı duyuyorum. (evet kahverengi de bir renk :D )
9 Kafam öyle karışık ki kendimden şüphe eder hale geldim.Dedim ki kendi kabuğuna çekilmelisin herkes ama herkes zararlı.Ama bunu bile paylaşma isteği duydum.Nefret ediyorum her şeyden.
2 Hamusuta (hamster) diyen japon tatlığı var üzerimde silkelenenip atamıyorum...
0 Beyoğlunda bir tramvay raydan çıkmış vay sensiz bunca yıl nasıl yaşadım vay ki ömrüme vay vay