Kadın Erkek Popüler

 Mesaj at, dürüm ayağına gelsin! 


9 Berberimden nefret ediyorum, bir gün usturayı gırtlağına dayayıp "tekrar saçlarımın döküldüğünü söylesene lanet herif!" diyeceğim. Valla burama geldi! Napalım olum "kam bek cek" diye ağlayalım mı?
3 Bu kapalıların file çorap giymesine anlam veremiyorum kapanmaktaki amaç dikkat çekmemek değil mi zaten? Siz bunu giyerek dikkat çekiyosunuz ama
4 Ortak değer yargılarında birleşemiyorsak neden ortak bi yatak odasında birleşmiyoruz ki?! Yıldızlar güneşin gölgesine düşene kadar sayardık kayan yıldızları 😏😁
3 Abi şu anasayfada ki lavaş center ın reklamında ki "hiç bizimkini denediniz mi"sloganı bi beni mi düşündürüyor 😃😃
6 Heee bu arada münevver ayaşlıdaki kızlar...
Lâv gibisiniz hem akıyosunuz hem yakıyorsunuz 😂😂😂😜😜
2 Muhteşem detaylarda bugün;
Osmanlinin kapisinda yasli amcadan mendil alan kız.
3 Sevgilimi makyajsız gördüm abi çok çirkin geldi bana bi taktik verin ne yapim arkadaşlar özünde iyi insan
1 Insanlar gençlik festvali eğlenceler kopuyorlar ben ise yurtta sıbarıyorum lanet olsun bu hayata lanet olsun
14 @aldebaran git lan bu mahalleden 👉🏻🏘 Buranın tek yıldız nicklisi benim. O aldığın nick gözümden kaçmadı. alpheratz = Nike, aldebaran = Nixe 😏
5 En hoslanmadigim sey bir konusmada artik kızların '""""" ha tamam"""' """İyi"'' ""pekig""" """ok"""" "anladım""" "tmm""" demesi ciddi derecede karşı tarafa saygısızlık bunu bilin istedim. Ve beyler bu durumda uzatmayin bitirin konuşmayı gitsin bitsin. Karşı tarafa deger vermeyen bir insandan bir b*k beklemeyin zaten.
Dünya kadar yazip sonunda ha anladım ha tamam pekig nedir kufur edeydin bu kadar zoruma gitmezdi.

Sorunmu konustugum kız yavas olsun diye 2 aydir konusuyoruz bulusuyoruz 1 aydir cins cins davraniyor sinirlerim bozuldu artik kafam dayanmiyor