anonim_bayan

189669

0

3854

11761

anonim_bayan 8

1 Samsunda bulunan Zeki Zavagar Kız Yurdu en büyük pişmanlığım oldu. Yurdun müşteri çekmek için o güzel imkanlarının hepsi yalan hiçbir sözün arkasında değiller. Bana güvenebilirsiniz. Ben ve yurdun diğer öğrencilerinin büyük kısmı memnun değil. Aşırı paragöz ve sorumsuzlar. Benden söylemesi. Samsuna yeni gelen kız öğrenciler için bir bilgilendirme olsun.

anonim_bayan 5

1 Sevgilimle yemek yiyelim dedik oturduk ben yemeğe odaklandım sonra karşı tarafta 2kişi durdu sonra sevgileme birsey anlatirken gözüm bir kaydı eski sevgili denen erkek peynir çeşidi arkasını dönmüş bana bakıyor 1 sene sonra ilk defa gördüm ve dedim ki kendime o ara sevgileme baktim iyi ki ayrılmışım bu tipini sey yaptığımdan hayatımda yaptığım en iyi seylerden biri. Sevgilimle tanisamicaktim onunla devam etseydim. Yani her bitiş bir başlangıçtır. Ve her her kötü şeyin sonucunda mutlu bir olay olur

anonim_bayan 16

0 Merhaba dedikodu ailesi.
Sevgilim bu aralar sürekli bağırıyor,kızıyor ve surat asıyor.Nedenini sorduğumda bir şey yok diyor.
Fakat sürekli laf çarpıtarak konuşuyor niçin olabilir?

anonim_bayan 13

2 Abi, ben hayatımda bu kadar ameleyi bir tek EEM'in 1. sınıfında gördüm. Kızlara erkeklere translara biseksüellere selam olsun. At dudaklıları ve at kafalıları seneye görmek istemiyorum nokta

anonim_bayan 1

3 Herkesin kendine göre derdi var değil mi? Herkes kendi acısından muzdarip. Hayat çünkü bu. Alıp bizi bir yere getiriyor ve diyor ki bak bu koşullarla burdan devam edeceksin diyor.Tercih senin diyor bir de pişkin pişkin.Sanki bütün olanlar hep bizim tercihimizmiş kendisinin hiç dahili yokmuş gibi. Şükredelim arkadaşlar, her birimiz şükredelim. Daha kötüsü olmadığı için.Daha kötüsü ne olabilir ki demeyin, olmadan bilemezsiniz.Ki bence merak da etmeyin.Her şey gelip geçici yahu taşıdığımız şu can bile vakti gelince ayrılmayacak mı bu bedenden? Umutsuz olmayın, hayat devam ettiği sürece umut hep vardır. İyi insan olun, pişman olun ama pişman etmeyin..Yazacak çok şey var lakin özetle her anınızın kıymetini bilin.
Sağlıcakla, umutla, huzurla kalın.
Ve acılardan geçerken gülmeyi unutmayın..

anonim_bayan 13

2 Mezun oluyorsun , iş yok .1 senedir işsizim sanki benim suçum her yere cv bıraktım kpss tercihi de yaptım yeni umarım atanırım ve şu evden kurtulurum. Babami baba diyorum herkes dediği için benim için nefret ettiğim Allah belasini versin cinsinden biri . sürekli aşağılıyor başka is yapim diyorum onada izin vermiyor sonra çalışmıyormuşum bir faydamimi görmüş. İnşallah bir gün ölür şimdi hepiniz beni kinicaksiniz ama emin olun aynı durumda olursak anlarsınız

anonim_bayan 31

4 İçini dök diyorsun, dökeyim.Şu an berbat bir haldeyim.Bütün geceyi ağlayarak geçirdiğim için gözlerim acıyır, bakamıyorum..Sebebi ne mi? Aslında bir sürü sebep var. Birazcık mutlu olunca bin kat burnumdan gelmesine hala alışamadım.Okulum bitti ne halt edeceğimi bilmiyorum, atanma ümidim zaten yok. Maddi manevi çökmüş durumdayım. Beceriksiz, bir halta yaramayan birinin tekiyim. Kendime bu kadar hakaret ettiğim yeter mi? Yetmez. Her şeyin sorumlusu ben değilim elbette.En başta beni anlamayan, benimseyemediğim ailem sonra sistem, tanıdığım yanlış insanlar. Ama en büyük suçlu benim. Niye mi hala aptal gibi başkalarının mutluluğunu düşünüp aman onlar üzülmesin diyerek yaşıyorum. Kendime değer vermiyorum. Sevgilim her zaman her durumda yanımda oldu ardım sıra ona da eziyet ettim.Katlandı, öf demedi hiç.Her derdimi kendi derdi gibi sahiplendi. Zaten o da olmasa şu berbat hayata devam edebileceğimi düşünmüyorum.Yüzümde ufacık bir tebessüm oluşsun diye dünyaları vermeye hazır olan adam, iyi ki varsın.Sen olmasan tutunacak bir dalım, hayata dair bir umudum kalmazdı.Tek korkum senin de değişip bir gün beni yalnız bırakman..

anonim_bayan 4

6 Arkadaşlar buranın bağımlısı oldum sanrım kontrol etmeden duramıyorum ne güzel bağımlılıklarım var benim kalpli emoji

anonim_bayan 4

5 bir okul müdürünün 'yansın geceler' şarkısını okul zili yapması ve haber olmasından sonra annemle babamın heijan la tanışma anı ve tepkileri bütün videolarını izlettim onların tepkileri beni benden aldı :D :D :D

anonim_bayan 0

5 Hava karardıkça bende bir sen başlar, susamayacak kadar dolu konuşamayacak kadar yorgun gönlünü hissederim mesafelere aldanmadan.
Acını anlatamazsın ama acıyla anlatabilirsin heybenden dökülenleri.
Daha konuşmaya başlamadan ne diyeceğini bilen Rabbine açarsın avuç avuç azabını.
Gaflet kalkar, şerrin içindeki hayırları görmeye başlar vicdanın.
Ve anlarsın.
Aslında Allah senin için çok güzel yollar yaratmış...
Ve anlarsın
Ateş İbrahim’i yakmadıysa
Balık Yunus’u yemediyse
Bıçak İsmail’i kesmediyse
Deniz Musa’yı boğmadıysa
Sen de umutlarını "Kün Fe Yekün" ayetiyle büyütmelisin...