Beginnerdoctor
ölüm gibi bir şeydi ama ama ama kimse ölmedi
-quiz
Beginnerdoctor
Beginnerdoctor
15 gün
akşam izne çıkacam diye kahvaltımı bile bloke eden yurda ne demeli 😑
Beginnerdoctor
Beginnerdoctor
23 gün
ne olurdu yani tüm dünyada aynı dil konuşulsaydı da biz de dil öğrenmeseydik 😪
Beginnerdoctor
Beginnerdoctor
24 gün
bazen çevreme bakıp nereye düştüm ben diyorum 🙄
Beginnerdoctor
Beginnerdoctor
24 gün
ben bu yazıyı yazdığımdan beri aralıklarla yağmur yağıyor. zaten şu an ki fırtınayı hiç söylemiyorum bile 🙈😇😪
Beginnerdoctor
Beginnerdoctor
25 gün
şemsiyemi yanıma almadım inş yağmur yağmaz 😅
Beginnerdoctor
Beginnerdoctor
25 gün
şemsiyemi yanıma almadım inş yağmur yağmaz 😅
Beginnerdoctor
Beginnerdoctor
29 gün
diş fırçaladıktan sonra karnımın acıkmasına ne demeli şimdi 😶
Beginnerdoctor
bu sınıfın sessizligi hayra alamet değil 😅 bi elamet kopuvedi vuuuuyyyh diyene gadan ambarımız yıkıldı bsgshshh şu an normal bir kafada olmadığımı farkettim
Beginnerdoctor
tam bu saatte hava çok güzel değil mi😅 gündüz ile gece arasındaki fark ne garip
Beginnerdoctor
elimden gelse yurtta halay da çekebilirim diye halat mendili bile alıcam yanıma 😂 valiz hazırlamak zor gençler
Beginnerdoctor
bir daha şarj aletimi birine verirsem bu da iki olsun. tellerini elime verdiler resmen 😠
Beginnerdoctor
bazen sadece karşındaki insan o anın hüznünü unutsun ve kafası dağılsın diye saçmalarsın ve o seni salak zanneder ya, deli oluyorum .
Beginnerdoctor
yurtlar açıklanmış lennn açıp bakın ama site kasıyor 😂 münevver dekiler bekleyin ben geliyorum 😂
Beginnerdoctor
ne zaman bayram olsa tuvalet trafiği tıkanıyor arkadaş bu nedir böyle ya. aile çok kalabalık sanırım 😂
Beginnerdoctor
babaannemlerdeyiz kuzene sordum ne zaman geleceksiniz diye yola çıktık dedi. tabi ben bunu duyunca kapıyı açıp bağırdım yola çıkmışlar diye. kafamı bir çevirdim "kimseye söyleme" yazmış çocuk 😇 evdekilere bildiğinizi çaktırmayın dedim. İnş çok günah değildir 😇😇😇
Beginnerdoctor
rektörcüm bana mesaj atmış, benim kurban baymamımı kutlamış 😂😂
Beginnerdoctor
gidip gelip yine lc waikiki ye girdik. her seferinde beni buraya nasıl sokuyorlar anlamıyorum 😐
Beginnerdoctor
lan zaten internetim az bi de otomotik açılan videolar var ayar oluyorum 😒
Beginnerdoctor
bugün size annelerin işkence yöntemlerinden birini anlatcam. bunu erkeklerin çoğu anlamaz. "İkindi güneşi tam tepedeyken balkonda çamaşır astırmak". yapmayın etmeyin anneler, acıyın bize
Beginnerdoctor
"biz seni oraya okumaya gönderiyoruz" sezonu başlamıştır, herkese duyrulur 😅