eriyenkadin
çok hastayım yahu sabah burnum tıkalı diye nefes alamiyordum sonra şu burun fısfısı mı ne, ne kadar çok sıktıysam şimdi de nefes alırken burnumun içi yanıyor diye nefes alamiyorum 😣
eriyenkadin
yahu şu bilgi yarışmalarında adamların öyle her soru hakkında bos boş konuşması sanki atomu parcalamiscasina tavırları uzun uzun konuşması lafı dolandirmasi falan beni çıldırtıyor ya hayır adama adını sorsa yedi ceddinden girip çıkabilirse ki pek mümkün olmuyor sonra söyleyecek(!) ..
eriyenkadin
allahım o buzlar neydi öyle sabah yarım saatlik yolu bir buçuk saatte gittim tin tin yürüyorum penguen gibi hayatımda hiç bu kadar düşe yazmamıştım ve normal yolda yürüyemeyen ben bu kadar buzlu yolda düşmeden geldim kesinlikle bir tebrigi hakediyorum 😁 ayrıca bu belediye nerede allah aşkına ya saçma sapan ne varsa yaparsınız en ihtiyaç olunan dönemde yoksun!!
eriyenkadin
eriyenkadin
10 ay
hepimize mutlu huzurlu sağlıklı daha az ölümlü daha az zulümlü az gözyaşı çok mutluluk dostluk barış ve başarı getiren bir yıl diliyorummmmm 🤗🤗🤗
eriyenkadin
eriyenkadin
11 ay
haberleri izlerken kendimden oyle utanıyorum ki anlatamam .. diyorum su insanların çektikleri yanında senin çektiğini sandığın şeyler ne ki ? her yerde mazlumun gözyaşı varken senin akittigin yaslar timsah gözyaşlarına benziyor sanki .. ne zaman bitecek bu masumların çektikleri allah'ım bir kanal açıyorum yine şehit vermişiz diğerine geçiyorum çocuklar açlıktan ekmek kırıntısı ariyor ve buna şükrediyor bizler çok nankörüz cidden diğerine geciyorum tecavüz haberi ve diğerine geçmeye korkuyorum bu sefer ne çıkacak acaba diyorum daha ne çıkabilir diyorum ama hep dahasıni görüyorum hep dahası olmus ve olacak da biliyorum bir İnsan(!) diğer insana nasıl bunları yapabilir aklımın ucu almiyor almak da istemiyor zaten almasın benim aklım bunlari .. hepsi kahrolsun inşallah hem bu dünyada hem diğer dünyada cehennemi tatsinlar daha nice şeyler söylemek istiyorum ama gerçekten ne diyebilirim bilmiyorum aklim dilim lâl oluyor .. insanın sadece yüreği ateşler içinde kalıyor
eriyenkadin
eriyenkadin
11 ay
ahirete inanmanın bir sebebi de ne biliyor musunuz bu aşağılık yaratıkların yaptığı zulümlerin karşılığını illaki alacak olduklarına inanmamdir .. çünkü bunlara ölüp kurtulus yolu olurdu aksi taktirde .. ve ne yazık ki bu dünyada ettiklerini bulduramiyoruz bari öteki dünyada hakettikleri gibi pislik bir şekilde yaşarlar(!) ettiklerini misliyle bulurlar .. şehit ailelerine allah sabır versin inşallah ve hepimizin de başı sağolsun .. ayrica tüm din kardeşlerimin de mevlit kandili mübarek olsun
eriyenkadin
eriyenkadin
11 ay
su kar taneleri içimi öyle bir huzurla dolduruyor ki anlatamam .. hele aksam olduğunda su tahsin tuncalı parkının görüntüsü ışıklar yağan beyaz güzellik .. çığlık çığlığa bağırası geliyor insanın .. hos geldin kış iyi ki geldin 🤗🤗
eriyenkadin
eriyenkadin
11 ay
kardeşim 1 tane alırsın 2 tane alırsın olmadı 3 tane alırsın sen paketi yarılıyorsun lan hadi aldın 1 gün alırsın 2 gün alırsın sen her gün alıyorsun yetti yahu biz de öğrenciyiz ben o sigarayı aç kalma uğruna alıyorum ya arkadaş markadas dinlemicem artık bu yüzsüzlük yüzsüzlük !!
eriyenkadin
eriyenkadin
1 yıl
"bence türümüzün yapması gereken en onurlu davranış, programlamamazı reddedip üremeyi durdurmak ve hep birlikte soyumuzu tüketerek kardeşçe bu haksızlığa son vermektir.
- o halde neden sabah yataktan kalkıyoruz ki?
+ ben de kendime bunu soruyorum. ama aslında bu sorunun cevabı, intihar etme cesaretimin olmamasıdır."(lev tolstoy, ivan ilyiç'in ölümü)
eriyenkadin
eriyenkadin
1 yıl
beşiktaş bestelerinin hayranı biri olaraktan okulda sürekli beste söyleyen biri görürseniz ışte o benim .. kesinlikle manyak besteler moral bozukluğuna falan da bire bir mütüş yani 😄
eriyenkadin
eriyenkadin
1 yıl
kafamı kesip atasım var yeminle bir türlü susmuyor allahın cezası sınav var sınav diyorum bir boka yaramıyor bıktım ya
eriyenkadin
eriyenkadin
1 yıl
bir yanımda takvim bir yanımda kredim ayin sonunu çıkarmaya çalışıyorum ışte yol parası yemek falan fıstık derken yine çıkmıyor yine çıkmıyor neyse buna da şükür 😞
eriyenkadin
eriyenkadin
1 yıl
mesela öyle biri olsun ki varlığının varmadığı yer kalmasin kalbimde ...
eriyenkadin
eriyenkadin
1 yıl
hissedilen hiçbir acı birbirinin aynı değil o yüzden hiçbir zaman acı çekmeye alışamıyoruz
eriyenkadin
eriyenkadin
1 yıl
otobüste şoför amcanin hoplatarak götürmesinden nedensiz bir şekilde zevk alıyorum bir tek ben miyim ki acaba böyle 😁😁
eriyenkadin
eriyenkadin
1 yıl
en sinir olduğum da ne biliyor musunuz yani onlara gore nasıl bilemem ama ben burada havan gibi uğraşıyorum ki 2 3 milyar para alabileyim diye televizyondakikere bakıyorum eğlenerek bölüm başı benim kaç aylik parami alıyorlar ya hani adalet hani resme müziğe spora önem verilmez ama ulan suan en çok kazanan onlar yok böyle bisi ya 😭😭😭😭😭
eriyenkadin
eriyenkadin
1 yıl
otobüste kartı okutup sonra cihazdan "tam bilet" sesi gelince "tam bilet dedi ıhıhıhıhı" diyip gülen amca allah razı olsun valla eve geldim hala hatırlayıp gülüyorum 😁
eriyenkadin
eriyenkadin
1 yıl
benim cağnım safoz kuzenim bizim zile bastı kapıya vurdu ac diye bağırıyor ben de evde kimse yok diye seslendim tamam diyip geri döndü 😂 herhalde sonra dank etmiş olacak ki merdivenden ayak sesleri geldi geri geliyor yavrucak sonra kapıyı tekmelemeye başladı bir yandan da yaaaa ac su kapıyı diye bağırıyor 😂😂 ayy çok güldüm ya 😂😂 böyle saf çocukları seviyorum 😂 (bu arada demin bu yaziyi yanlışlıkla birinin mesajının altına yorum olarak yazdım allah affetsin artık ne diyim is işten geçmişti 😂)
eriyenkadin
eriyenkadin
1 yıl
bir kere arkadaş demişti ki okuldaki kiz yurdunda biri yataklara yonulmuş saç ve kan izi bırakıyormuş .. acaba beni mi yemişti yoksa gerçek miydi gerçekse sonuç ne olmustu acaba 🤔🤔
eriyenkadin
eriyenkadin
1 yıl
açıp kısmetse olur izliyorum semih be adamım adamım kızlar siz bayansınız nasıl bir erkeğin yanında böyle konuşursunuz 😂😂