felagund
felagund
2 gün
sözelciler anlamadığı, sayısalcılar anladığı, eşit ağırlıkçılar ise hiçbir espriye malzeme olamamaktan şikayetçi oldukları için gözleri yaşlı

felagund
felagund
3 gün
amerika'nın ajdar'ı bu adam herhalde, devlet bahçeli'si de denebilir belki matematik de bildiğinden

'iki artı iki eder dört, eksi bir eder üç, hızlı matematik'

not: şarkı saçma sapan olsa da beat güzel bence, hakkını vermek lazım


felagund
felagund
7 gün
devlet kanalımız trt'de yayınlanan 'İstanbul muhafızları' adlı çizgi filmde bir sahnede kötü adam çocuklara yapılacak şeyleri söylüyor ve bunun yardakçısı da söylenenleri not alıyor. kötü adam bunun ellerini bağla, bunun da ellerini sıkı bağla gibi şeyler söylüyor ve yardakçısı peki bunu ne yapayım diye sorarken elindeki kağıt görünüyor, en altta gazi mustafa kemal imzası var. yazıklar olsun. -fotoğrafın kalitesi düşük olabilir.-

felagund
felagund
7 gün
'fikirler; cebir ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez.'
-mustafa kemal atatürk

ona hakaretler ederek, iftiralar atarak ve heykellerine saldırarak mustafa kemal'in temsil ettiği fikirleri asla yok edemeyeceğini anlayamayan zavallı insanlara acıyorum.
felagund
felagund
8 gün
philips markası 11 ülkede güzellik üzerine anket yapmış. İşte ülkelere göre kadınların kendini güzel bulma oranları:

1) hindistan: %96
2) türkiye: %91 <---
3) rusya: %81
4) çin: %73
5) abd: %65
6) kore: %61
7) almanya: %53
8) fransa: %41
9) polonya: %40
10) İngiltere: %29
111) japonya: %26

türk kadınları %91 oranla evet ben güzel bir kadınım demiş. bence geri kalan %9 mütevazi ve gerçekten güzel olan kızlarımız. %91 ne? ülke piremseslerden geçilmiyor
felagund
felagund
felagund
12 gün
samsun'dan insan manzaraları sdkjfsd

15.30 sıraları tramvaya bindim, sonraki durak bir adam bindi, şarap fıçısına düşmüş gibi kokuyor adam (abartı tabi bu sdjfsk). neyse, 10 durak boyunca bir insan hiç susmaz mı? yanına 3 farklı kişi oturdu yolculuk boyunca ve hepsiyle konuştu bir şeyler anlattı adam la sdjfjskd.

sonra bir mekanda yemek yiyorum, karşımda baba-kız yemek yiyorlar. adamı biri aradı. adam telefonu açtı dedi ki: 'abi ben gürcistan'dayım, sana şimdi çok yazar kapa telefonu, sonra konuşuruz' sdhfjsdkf

onlar kalktı bu sefer anne-oğul geldi. çocuk fırlama bir tip. sürekli soru soruyor, sürekli. şöyle bir çevresine baktı, bayağı bir insan var, annesine döndü anne dünyada kaç insan var diye sordu. annesi de dedi ki 1 milyar insan var. sonra çocuk anne 1 milyar kere 1 milyar kaç yapar dedi, annesi kaldı öyle sjdfsjkdf. neyse, sonra çocuk 10 kere 10 kaç yapar dedi, 100 dedi annesi; 100 kere 100 diye sordu, 1000 dedi; 1000 kere 1000 falan gitti, annesi baştan savma cevap veriyor skdjfjks bu yine geldi 1 milyar kere 1 milyarı sordu, neyse sonra çocuk dedi ki anne sayılar sonsuza kadar gidiyor, adamın biri sayıları saymaya başlamış ölmüş, şimdi ruhu hala saymaya devam ediyormuş, bitmiyormuş sayılar dedi sdkjfjks annesi de sen nereden öğrendin bunu diyor sdfkjsd abla sen 1000 kere 1000'e 10000 diyorsun, çocuk yüksek enerji ve plazma fiziği mi öğrenecekti sdjfkjsd
felagund
felagund
19 gün
gün geçmiyor ki samsun'da yine sıradan bir gün olmasın
felagund
felagund
27 gün
geçenlerde yemek sipariş verdikten sonra neden hiç kadın kurye yok yahu diye düşündüydüm. İki gün önce de canım lahmacun yemek istedi, siparişi getiren kişi kadındı. tanrı'dan bir işaret bu dermişim, ama aslında şaşırılacak bir durum değil yani djdsjskk
felagund
felagund
1 ay
bu bir lanet mi yoksa tanrı'nın bana bir armağanı mı bilmiyorum ama ben kimseyi özleyemiyorum be. yok bende bu özleme özelliği. küçükken, 1.sınıftayken başıma çok sert bir şekilde basket topu çarpmıştı yere yuvarlanmıştım hatta; acaba bir etkisi olabilir mi? jsdjfks
felagund
felagund
1 ay
kardeşlerim, romalılar! daha medeni, daha anlayışlı; bilime, sanata, kültürel aktivitelere daha fazla merağı olan; kişilik haklarının tartışma konusu olmadığı, önyargıların parçalandığı, kadına şiddetin sonlandığı, hayvanlara işkence edecek zihniyetsizlikte insanların diğer saymadığım pek çok sorun gibi ortadan kalktığı: yani işin kısası sevgili dostlarım; daha özgür ve birbirimizle ahenk içinde yaşayacağımız bir dünya mümkün. yeter ki bu işe kendimizden başlamak kaidesiyle çevremize bu ışığı yayalım.
felagund
felagund
1 ay
çoğu kişinin sevgilisi yok. bu sevgilisi olmayan insanlar üçe ayrılıyor. bir, benim de şu an dahil olduğum durumundan memnun olanlar grubu. İki, hislerini icraate dökenler, hoşlandıkları kişiyle ilişkilerini geliştirmeye çalışanlar grubu. bu iki grupla herhangi bir sorunumuz olması mümkün değil yani. lakin üçüncü gruptan artık illallah ettim. bu grubun özelliği de şu: sevgilisi olmadığından dem vurur, bir manitası olmasını ister anlatır da anlatır ama bunları eyleme dökmeye gelince sıfır. oğlum/kızım bir karar ver, istiyorsan git insanlarla tanış. istemiyorsan da bir sus da kafamızı dinleyelim amk. yeter artık. bunların soyunu tüketmemiz lazım el birliğiyle.
felagund
felagund
1 ay
kaynananın nişan öncesi gelin adayının basenlerini görmekte ısrarcı olması ve davalık olmak. ne diyorduk? hah: "samsun'da sıradan bir gün"
felagund
felagund
1 ay
yine bir kendini bilmez, tıp okuyanları toplumun gözünde karalama amacıyla, saçma sapan nefret dolu sözlerle itham etmiş. yavşak bankacı, yavşak ilahiyatçı, yavşak avukat, yavşak tıpçı yoktur: yavşak insanlar vardır. samimiyetsiz hemşire, samimiyetsiz öğretmen, samimiyetsiz çöpçü, bakkal, manav, kasap, tıpçı yoktur: samimiyetsiz insanlar vardır. tıpçılar şöyle, tıpçılar böyle diye kendi kıçınızdan element uydurmayı bırakın artık. toplumun her kesiminde olan şeyleri tıpçıları eleştirmek için kullanmaktan vazgeçin. hiç kimse mükemmel değil. açıkça söylüyorum herhangi bir mesleği bu şekilde ithamlarla lekelemek, bu paylaşımı beğenmek, aynı fikirlere sahip olmak sizin insanlığınızdan götürür. böyle düşmanlıklara prim vermeyin. herkes dostça yaşamayı amaç edinmeli. yıkıcı değil, yapıcı olun. bir arkadaşınızın davranışlarından rahatsızsanız alın karşınıza güzelce kendinizi ifade edin, yanlış olduğunu söyleyin, nazikçe ikna etmeye çalışın. nefret kusarak bunu çözemezsiniz. bunun yolu bu değil, anlayın.
felagund
felagund
1 ay
yalnızlığın tanımı duşa girince sırtını keseletmeye birinin olmamasıdır. evet. mesela bakın şempanzelere, birbirlerini tımar ederler. bir şempanze diğerinin ulaşamadığı yerdeki yani sırtındaki bitleri vs ayıklar yer. sosyalleşmenin tanımı budur. siz de sosyalleşin, yalnızlık iyi değil.
felagund
felagund
1 ay
demin sokakta yürüyorum, 3 yaşlarında bir çocuk babasının elinden tutmuş minnak minnak yürüyor, markete gidiyorlar. sokaktaki bir dayının da sevgisini göstermek için sarf ettiği sözler şu: "nereye gidiyon laan? oy senin bacaklarına köpek sıçsın, kerata seni." sjdjdkdk
felagund
felagund
1 ay
çok çevreci bir hükümetimiz var. %40 mtv zammı geldi, çünkü insanları toplu taşıma araçlarına yönlendirmek istiyorlar. naylon poşetler artık ücretli olacak, çünkü doğayı kirletiyor. mehmet şimşek karbon salınımından vergi alınmasını önerdi dün, küresel ısınma konusunda kesinlikle atılması gereken bir adım bence de. ama bir de ağaç katliamlarına bir son verebilsek güzel olacak ve 2011 verilerine göre çin tek başına dünyanın karbon salınımının %27'sini, amerika ise %17'sini sağlarken ve toplamda ilk 20 ülke bu salınımın %80'ini sağlıyorken türkiye ise ilk 20'nin içinde değil. %1'den daha az salınım yapıyoruz. keriz yerine koyulduğumuzu düşünen bir ben değilimdir herhalde djjdkdk
felagund
felagund
1 ay
üniversitemizin bir saykoluğundan bahsetmek istiyorum. tıpta (diş ve veterinerlikte falan da olabilir, emin değilim) ders seçimi diye bir olay yok-tu, bu sene getirdiler. yapmamız gereken de sisteme girip zaten halihazırda zorunlu olarak girmemiz gereken dersleri seçmek. ulan alttan ders kalması diye bir şey yok, üstten ders almak diye bir şey yok, seçmeli ders adı altında birkaç ders var ama onları da biz seçmeyecekmişiz kendileri bizi kafalarına göre bir derse koyacakmış, hele yaa ben bu dersi x hocadan almak istemiyorum y hocadan almak istiyorum diye bir şey hiç söz konusu değil. o zaman geriye şu soru kalıyor: bu sistem neden var arkadaş, bizim gireceğimiz dersler zaten belli, seçim hakkımız zaten yok, o zaman niye sistemde otomatik olarak ayarlamıyorsunuz bunu acaba? böyle bir rezillik olabilir mi sjskskdk
felagund
felagund
1 ay
@mayk anasayfamda takip etmediğim birilerinin gördükleri kişileri tarif ettikleri paylaşımları (seni yoga kursunda gördüm, üzerinde tayt vardı, gönlüm bir hoş oldu, beni bul falan gibi) görmek istemiyorum, şu akış algoritmasını bu yönde modifiye etmek mümkün mü djjdkdkd
felagund
felagund
1 ay
türkiye'ye sex'in yeni geldiği, tomurcuklanmayla ürediğimiz yıllardan bir şarkı