olizvel
olizvel
1 yıl
birinci sınıfım ve bütün birinci sınıflardan nefret ediyorum. nasıl bu kadar geri zekalı olmayı başarabiliyorlar acaba? yaklaşık 3 haftadır içlerinde olmaktan zerre mutluluk duymadığım bir arkadaş grubuna sahibim. kötü insanlar olduklarından değil sadece tek muhabbetleri karşı cins olduğundan. herkes bir arayış içinde. güzel kızlar, yakışıklı erkekler.. sahiden okula yeni başlayınca böyle mi olmalı? yani ben mi hata yapıyorum? etrafımda bir bardak çayın başında sohbet edebileceğim insanlar olsun istiyorum. gündem konuşabileceğim, siyaset tartışabileceğim.. lakin sohbet "o kızın adı ne?", "çocuk çok yakışıklı"dan ileri gidemiyor. kafama sıkmak istiyorum.
olizvel
olizvel
1 yıl
İlk görüşte ulan ben buna aşık olurum bu da benim ağzıma eder-e inanıyorum ben. uzun zamandır hissetmediğim şeyler hissediyorum. baş başayken aramızda çok farklı bir çekim varmış gibi, sanki o da benim hissettiklerimi hissediyormuş gibi. velhasılıkelam itiraf edeceğim o ki, ben daha çok satır doldururum bu platformda.
olizvel
olizvel
1 yıl
yav arkadaş adama okulun ilk günü çok karışık geldi fakülte bana diyorum, ağzını yaya yaya hiç de bile çok düzenli sen etrafına bakamamışsın diyor. andaval sanki her yer ezberinde geldi okula, hiçbir yeri karıştırmadı. anladık, iyi hoş üst sınıfsınız da bence geldiğiniz ilk günü unutmayın. ay rahatladım! hadi eyvallah.
olizvel
olizvel
2 yıl
ben her şey usulünce olacak zannediyordum ya. ben o mühendisliğin labirenti aratmayan koridorlarında manyak gibi dersin olduğu sınıfı ararken köşe başında hayatımın aşkıyla çarpışacağımı falan bekliyordum. ama olmadı. ben manyak gibi ortalarda dolandım doğru, hatta 5 kez falan kayboldum. düşünün üç gündür selda bağcan - adaletin bu mu dünya dinliyorum. bir de galiba ağlıcam ✋
olizvel
olizvel
2 yıl
"hoop" diye mesaj attığında telefonu heyecandan elimizden düşürüyorsak, "seni seviyorum" demenin türlü türlü yollarını deniyorsak ve beceremiyorsak, göz göze geldiğimizde suçlu çocuk gibi yanaklarımız kızarıyorsa, birbirimizi ezberlemişsek ve bunu senelerdir yapıyorsak bunun adı aşk mıdır hocam? allahınız varsa defansa gelin.
olizvel
olizvel
2 yıl
bazen insanların vicdanlarını nasıl susturabildiklerini merak ediyorum. size de oluyor mu zaman zaman? yahu başını yastığa rahat koyuyor musun, demek istemiyor musunuz? ben şu sıra çok der oldum. kırdığım kalplerin, ağzımdan çıkan her kötü sözün vicdan tahlilini yapar oldum. ve açıkçası çok şey değişti. "ama o da bana bunu yaptı"lardan kurtuldum mesela. kabahatlerime kılıf aramaktan vazgeçmeye başladım. hiçbir şeyin tek taraflı olmadığına iyice inandırarak kendimi, yaşananlara tekrar dönüp baktım. yanlış anlaşılmasın kendimi suçlayarak yapmadım bunları. acaba haksızlık ediyor muyum, diye düşünerek yaptım. ve hiç pişman olmadım. diyorum ya çok şey değişti. bir sürü iyiki'lerim oldu. elbette bir sürü dilenmeyi bekleyen özür'lerim de..
demem o ki; insan arada sırada "ama"larla susturduğu vicdanını dinlemeli. hayat kısa.
olizvel
olizvel
2 yıl
kurban olduğum rabbim beni dünyaya kız olarak yollarken bazı fonksiyonları eklemeyi unutmuş. stalk yapamayan kız olur mu? oluyor işte. resmen kızların yüz karasıyım. son 1 ay içinde eski sevgilimi 3 kez takip ve 5 kez retweet etmek, 6 kez de favorilere eklemek suretiyle beceriksizliğimi kanıtladım. ama işin en garip tarafı beni hala engellemedi. "sen hayırdır?" temalı bir mesaj da atmadı. her vukuatımdan sonra "😊" diye tweet atıyor yalnızca. bence hala bana aşık. aşık olmasa neden engellemesin ki? kesin aşık. canım ya.. 🙈
olizvel
olizvel
2 yıl
sosyal içerikli bir mesaj paylaşmak istiyorum. cumartesi günlerini plajda, kafede, alışveriş merkezlerinde geçirmek yerine evde annesiyle temizlik yapan kızları koruma ve yaşatma derneği gibi bir şey oluşturun artık. vallahi çok zor durumdayız. sabahtan beri salonu temizliyorum klimalı diye, annem kıllanmaya başladı. 😒
olizvel
olizvel
2 yıl
yarın kayda gideceğim. 🙈 bir samsunlu olarak omü'de okuyacak olmak lisenin devamı gibi bir şey olacak sanırım. seneler önce abimin mezuniyet töreni için gitmiştim kongre merkezine. şimdiyse ailenin 5. mühendisi olmak için gidiyorum. 😇
olizvel
olizvel
2 yıl
buraya çok komikli şeyler yazayım istiyorum. lakin hayat şartları izin vermiyor. örneğin biraz önce ikinci kez terk edildim sanırım ama bunu söylerken bile tövbe estağfurullah gülesim geliyor. 🙊