orlitorenk
orlitorenk
5 gün
en yakın arkadaşımın artık sevgilisi var. ben onun adına mutluyum ama ne biliyim bir tuhaf oldum lan sanki küçük bir çocuğum ve elimden oyuncağım alınmış gibi bir his. arkadaşlarımı paylaşmayı sevmiyorum anasını satıyım anladığım o şimdilik
orlitorenk
orlitorenk
5 gün
hareketli parçalar dinliyorsam kendimi smack down da hissediyorum salak saçma hareketler 😄
orlitorenk
orlitorenk
11 gün
ben senin bana mavi tik verebilme ihtimalini sevdim çiko
Дан БилзЭрхан
bu yazıyı beğenip paylaşan 1 şanslı kişiye mavi tik vericiiim haydi bol şanslar
orlitorenk
orlitorenk
11 gün
@mayk twitter'a meydan mı okuyosun sen abi helal olsun çok beğendim 👏🏼
orlitorenk
orlitorenk
14 gün
beklediğim filmlerden bir tanesiydi türkiye'nin ilk 4dx filmi o cini yanında hissedeceksin 😄
korku nedir bilmeyiz
biz dağların erleri
yuva yaptık göklere
baş döndüren yerlere
engel tanımaz aşarız
yüce engin dağlara
el verir uzanırız
mor siyah bulutlara
orlitorenk
orlitorenk
15 gün
samsun'a dönüş yolundayım kaptan bindiğimden beri arabesk dinliyor. ulan uzun yolda arabesk mi dinlenir camdan dışarı bakarak hayaller kurmaya başladım derdim yokken neden derdim yok diye dertlendim keşke aşık olsaydım 😏
orlitorenk
orlitorenk
16 gün
çevre duyarlılığı sıfır bir milletiz gerizekalıyız anasını satıyım. ulan evde tv izliyorum açık havada bir an da şimşek çaktı bu ne lan dedim çıktım baktım. salak yan komşum balkondan çöpünü kanala atmaya çalışmış o da tele değince trafodan şarteli artırmış tüm sokakta elektrik yok şimdi. ulan aptal kadın o kanal çöplük mü önce onu düşün. İnsanlar sokağa döküldü kadına giydiriyor dediği şey "pişmanım" 😂
orlitorenk
orlitorenk
25 gün
hayatımda aldığım radikal bir kararı sizinle paylaşayım dedim. ben sigarayı bırakıyorum evet bu sefer ciddiyim tam 32 saattir içmedim ve kendimi ödüllendirmek için gittim paket aldım. kendime bu paket için de söz verdim 1 hafta idare edicem son çünkü bu. ya bana dua edin allah için
orlitorenk
orlitorenk
28 gün
şu an tek maçtan yatma acısını yaşıyorum lanet olsun böyle şansa son maçtı lan 🚬🚬
orlitorenk
orlitorenk
1 ay
yolculuk esnasında kötü olan bişey varsa o da ağlayan, sızlanan bebektir.
biz: solumdaki tosun
orlitorenk
orlitorenk
1 ay
size bir iyilik yapmak istedim 6. bölümden. biliyorum çok dua edeceksiniz ama ben sadece insanlığın ölmediğini göstermek istedim sevgiler 😌
orlitorenk
orlitorenk
1 ay
gece 3te yatıp sabahın 7sinde kalk sonra 8de okulda ol saat 17ye kadar sürekli ders ders ders. onu da geçtim kızlar hiç mi üşenmiyosunuz sabah sabah saç makyaj falan eğitim fakültesine görücü mü geliyor da haberimiz yok 😄
orlitorenk
orlitorenk
1 ay
game of thrones'in 7. sezon 4. bölümü efsane olmuş izlemeyenler için spoiler verebilirim 😄 bu sezon en iyisi bence (4 bölüm arasında)
orlitorenk
orlitorenk
1 ay
bu ne allah aşkına ya yeni dökülmüş betona kalp çizip baş harfleri koymak nedir? sağlık bilimlerinin önünde yapmış üniversite okuyan ilkokul kapasiteli ergen
orlitorenk
orlitorenk
1 ay
bi gün yine taşıyorum ağbiiii omuzlar yükten o biçim.. 😄
orlitorenk
orlitorenk
2 ay
kolam cipsim ve sigaram hazır game of thronesu izleme vakti sonra spoiler veririm maksat şerefsizlik olsun 😂
orlitorenk
orlitorenk
2 ay
hi guys..
sabah tramvayla fakülte hastanesine staja gidiyoruz arkadaşla son durağa geldik millet ayaklandı önce çıkıp ringte yer kapabilmek için. neyse ben ağırdan alıyorum çocuğun teki de yerler boşaldı diye oturmaya çalışıyor. dedim kardeşim son durak ötesi yok.
-yok ya abi türkişten beri ayaktayım sabahın köründe kendimi oturmaya indekslemişim hiç takip etmedim durakları
sonuç olarak ringtede ayakta gitti 😄
orlitorenk
orlitorenk
2 ay
khalesi sen nasıl bir kadınsın kaçak içki olsan sek içerim evlen benimle ejderhalarımın anası evimin fırtınadadoğanı
orlitorenk
orlitorenk
2 ay
bir türk klasiği...

cs go oynuyorum oyunun bitmesine son 2 raund kalmış terörist takımındayız 2 vs 1 bombayı b ye kurmuşuz bizden birinde awp diğerinde ak47 var ikiside kapıya bakıyor. adam kapıdan p90 la girip ikisini de alıp bombayı çözdü. ben tabi bunları yabancı sanarak rahatlayana kadar sövdüm aralarından biri türk çıktı o da bana ana bacı sövmeye başladı ben ona o bana derken son raund silahım yok çocuk bana
-kardeşim sana ak atıyorum
+eyvallah kardeşim sağol
-önemli değil aq sen sövdükten sonra açıldım adam vurmaya başladım

orlitorenk
orlitorenk
2 ay
bi samsun'u fethedip geliyim