Nur
Nur
4 ay
bide apple icin bir uygulama olaydı app store de çok daha güzel olacaktı. her sayfayı kapattığımda açtığım zaman şifre girmek zorunda kalmasaydım mesela @admin nasıl fikir 💡
Nur
Nur
4 ay
ne güzel söylemiş yunus emre,
"çiceklerle hoş geçin,
balı incitme gönül.
bir küçük meyve için,
dalı incitme gönül.
mevla verince azma,
geri alınca kızma,
tüten ocağı bozma,
külü incitme gönül.
dokunur gayretine,
karışma hikmetine,
sahibi hürmetine,
kulu incitme gönül.
sevmekten geri kalma ,
yapan ol yıkan olma,
sevene diken olma,
gülü incitme gönül."
Nur
Nur
4 ay
trabzon'dan selamlar millet ✋️
Nur
Nur
1 yıl
ah be hoca,
sana bizden nasıl selam çakılır.
sen bizi ektin,
saldın vizeleri, kaldık bütlere.
gelemeyiz kendimize hocaa,
gelemeyiz kolay kolayy.
o zaman yapacağın tek şey,
verecen notları, bütsüz bitirecez okulu.

not: nedendir bilinmez,uykum kaçtı. elimden de bu kadarı geldi. artık olduğu kadar. 😊
Nur
Nur
1 yıl
bana hanımefendi ayağıyla gelip kendi dediğini üste çîkartacak biri ben tanımıyorum. kim olursan ol ne olursan ol bana sökmez. geceye son nokta.
Nur
Nur
1 yıl
o kadar canım sıkıldı ki kalktım bir kilo nar ayıkladım. oturdum yiyorum. bana afiyet olsun.
Nur
Nur
1 yıl
ahh be çocuk insallah ilik bulunur sana çok üzülüyorum senin icin. İnsallah seni mutlu etmişimdir. annenle mutlu olmuşundur. hayırlı yolculuklar çocuk. allahım şifanı versin.
Nur
Nur
1 yıl
ve kafamın içinde gecenin bu saatinde nedendir bilinmez anlamsızca çalan o şarkı da "aldanma çocuksu masum yüzüne,mutlaka terkedip gidecek bir gün, kanma sever gibi göründüğüne, seni sevmiyorum diyecek bir gün "diyor müslüm gürses.
Nur
Nur
1 yıl
saat 4:30 olmuş nerdeyse. oğlum derdin ne senin gecenin bu vaktinde orhan gencebay dinliyorsun. sıkıntın ne lan uyuyoruz burda. birde dinlemesi yetmezmiş gibi mahallede bi ileri iki geri tavaf ediyor çocuk yaa. arti bi de sesini açmış kulakları ağır işitiyor galiba arkadaşın. uykum kaçtı sinir katsayılarım attı gene dellendim haaa 😡
Nur
Nur
1 yıl
sabah ağlamaktan bahsetmiştim. az önce basımdan geçen olayı ona örnek olarak vermek istiyorum. misafirlikten geliyoruz. gittiğimiz yerde de baya bi sigara içen var. mutfakta oturuyoruz. ben sigara içtiğimde annem lafını yapıyordu. bir yere gittiğimizde mutfakta sigara içenlerle birlikte oturup içiyordum. annem gene lafını yapıyordu. ve sigarayı bırakalı 2 ay oldu. neyse uzatmayacağım. çıktık geliyoruz. yolda konusu açıldı. anne dedim bak kadın kızına karışmıyor. ortamda onu rezil etmiyor utandırmıyor. sen bana daha gideceğimiz yere gitmeden önce yolda uyarıyorsun içme diye. felan vs vs diye konuştuk. tabi annemle konuşuyorum ama gözlerim nasıl doluyor anlatamam. annem niye ağlıyorsun dedi. verecek cevabım bende bilmiyorum anne yüzüm gülüyor ama gözlerim doldu dedim. anlatmak istediğim şu ben bunu 3 yıldır yaşıyorum. ama hala daha psikoloklar, psikiyatristler cozum bulamadı. ne yapacağım bilmiyorum. kendim bile bu durumdan çok rahatsız oluyorum. su an bile gözlerim doluyor. noluyor lan bana. doktorlar ne ilaç verdiyse ictim ama sonra da kendime söyle birşey dedim. sinir hastası gibi niye ilaç içiyorum diye düşündüm ve artık ilaç içmiyorum. şimdi ne yapacağım bende bilmiyorum.
Nur
Nur
1 yıl
İnsan bazen gerçekten sevilmek istiyor. bu arkadaş olsun, sevgili olsun gerçekten sevilmek istiyor. bi noktada gerçekten boşluktayım ve bu o nokta... çok bunalımdayım. ya bi insan durduğu yerde veya yolda yürürken gözleri dolar da ağlar mi ??? özellikle bunu psikoloji okuyan saygı değer arkadaslarıma soruyorum.
Nur
Nur
1 yıl
bayan veya erkek sizi gerçekten anlamıyorum nedir lan bu cevaplar uşak uşak yok sen böyleymisin yok sen nesin kimsin size ne lan ben kimim neyim veya bir başkası nickine ne yazmış sizene başka derdiniz mi yokmu allahım gene atara bağlattılar adamı la havle yaa zaten saat 5:30 olmuş hiç uyumamışım bu saatte uğraştığım tipleye bak yaa. boş işlerle uğraşmayın vizeler yaklaşıyor gidin biraz derslerinize çalışın. alttan dersiniz kaldı mi kafanızı duvarlara vursanizda nafile canlarim hadi yine iyi günündeyim sabah annem gelecek kahvaltı hazırlayacam bi yönden de onun icin uyumadım. uyanamamda anneme ayıp olur diye. hadi selametle beybisiler hadi ✋
Nur
Nur
1 yıl
apartmanın kapısını çarpan ve sonradan yanlışlıkla oldu diyen gerizekalı seni bulursam bende o beynini o kapıya çarpacam ve pardon yanlışlıkla oldu diyeceğim.
Nur
Nur
1 yıl
paylaşın paylaşın kocanızı da paylaşın sonra diyin askımız niye yürümüyor niye ayrıldık ulan bi paylasmadiginiz yatak odanız kaldı lan nasıl yürüsün evliliğiniz
Nur
Nur
1 yıl
şu hocaları gerçekten anlamıyorum haa soru soruyorum dövecek gibi cevap veriyorlar halbuki çalıştığı yerden soruyorum yanı 😄
Nur
Nur
1 yıl
sevemiyorum işte napim güven mi yok anlamadım ama sevemiyorum kusura bakma be çocuk almadığın kalmadı yapmadığın kalmadı ama gerçekten artık kimseyi sevemiyorum yanı burda yorum yaparken bile kalbimden ay belkide cook yakışıklıdır felan bile diyemiyorum inan sadece arkadaşça yazıyorum ama aşık olamıyorum be çocuk kusura bakma 😢 gözlerim doldu bee
Nur
Nur
1 yıl
nedir bu yaşam merkezi bilmem nesi. 3 yıl oldu buraya geleli bi gitmedim şu merkeze acaba gitmedim diyemi hala bir teklif alamadım 😄 nede olsa adı üstünde yaşam merkezi yaşatır herkesi 😄😄😄
Nur
Nur
1 yıl
bu erkeklerin derdi ne anlamiyorum ki zorunuz ne arkadas.. iki gun konus sonra ucuncu öp dorduncu gun ayrilalim.. yeminle dayakliksiniz .. sinir katsayilarim atti gece gece yaa ... 😠😠😠
Nur
Nur
1 yıl
o fuarda çarpışan arabalardan inmeyi bilmeyipde arabaları resmen kiralayanlara bunlar sesleniyorum allah hepinizin derken orda rqmazan giriyor araya ve oruçlusun sus diyor susuyorum. ama inanın 1 saat boş araba bulamadım resmen yaa sinir krizi geçirdim. millet bütün parayı çarpışan arabalara yatırmış arkadaş yaa.. çol içimde kaldı eğer kalkmayı bilmeyen birine denk gelirseniz yakasından tutup kaldırın 😂😂😂
Nur
Nur
1 yıl
çok sevmişim be valla görünce çok kotu oluyorum ya o yüzden gelmek istemiyorum trabzona olurda yanlışlıkla karşılaşırız diye . bide şu var sevgiliniz varken kendinize bakmazsiniz ayrıldıktan sonra dünyanın en yakışıklısı olmayı nasıl beceriyorsunuz ben anlamıyorum neden hayatınızda biri varken onu yapmiyorsunuz . napim ben şimdi çok yakışıklı olmuş yaa allahım sabır ver ramazan ramazan ... mesaj da atamam konusamam da çünkü ben onu bitirdim. çünkü geri dönemem . tukurdugumu yalayamam... ama cookk ağladığım kesindir... offf ulannn offff ...