bu_hesap_silinmistir
resmen nickimin aynısını almış biri neden benim nickim ha neden...

Yorumlar

Gerekovic
nerde?nasil?ne zaman?kim? nasil yapabilir bunu?! 😨
yonderly.
nick'in çok mu anlamlı ve bilindik? :/
bu_hesap_silinmistir
valla oturup ağlayabilirim soru cevapta gördüm... yahu başka bi şey mi kalmadı terkedecem buraları...
Gerekovic
cevap verenlerden biri mi? e ayni nick'i alabiliyor muydu?
bu_hesap_silinmistir
o tek "l" ile yazmış yani aslında aynı değil
malifalitiko
asla bir @eyeliner olamaz merak etme 😉
Gerekovic
malifalitiko'ya katiliyorum. asla sen olamaz :) sıkma sen canını:)
bu_hesap_silinmistir
ahahah teşekkür ederim çok tatlısınız :d
hitheare
hemide erkek ıyyy
Gerekovic
bir de erkek mi? abov.. cok ilginc. anlami neydi mjollnir'in? :d
hitheare
bir tür içki
Gerekovic
teşekkürler hitheare :) peki "l' harfinin tek olmasi anlamini degistiriyor mu
hitheare
zormalde eski mitolojik tanrılardan birinin balyozunun adı sanırım zeusun ama akdeniz sahillerinde şat şeklinde sek olarak satılıan bir içkiye de deniliyor bi de ben seninle konuşmuyorum bi daa soru sorma
bu_hesap_silinmistir
ahahah thor'un çekici demek onumarkamsobe :d
Gerekovic
hitheare ben sana sormamistim ki. sen cevapladin. ben de gerisini sana sorayim dedim. tesekkur ederim. sormam bi daha :) sagol @mjollnir:d
anonim
kadinin derdine bak iyimis valla tek derdin bu olsun