mavibey
okulun ilk gunleri kiz kovalayan abaza erkekler ve onlara tav olan basit kizlari izleyip tebessum ederek geciyo zaman

Yorumlar

gardesselam
kız kovalayınca abaza mı olunuyomuş gardeş. her erkeğin üniversite okumasının nedenlerinden biri la bu. yemeyelim birbirimizi :)
anonim
haklisin gardasselam kardeşim :) neymiş efendim kız kovaliyomus millet sen napiyon merak ettim hacı ?
yonderly.
o "napiyo" mu? adam gözlemini yazmış buraya. yazdı diye o gruba mı girmiş oldu? üniversiteyi de kız/erkek kovalamak için okuyorsanız (bu sebeplerden biriyse) zaten o iş yaş derim. @mavibey umarım daha güzel işler yapıyorsundur. selamlar!
mutfucktakiadam
savaşta zayıflar önden düşer. bu arkadaşlarımızın, tabirici caiz ''abaza erkek ve basit kızlar'' sayesinde mevcut popülasyon kalite olarak temizlenmiş oluyor.
roronoazoro
kardes hayırdır kovaladiklarin boş mu çıktı da böyle diyosun 😃
gardesselam
@gogebakan bacım o zaman okulda hiç kız kovalamamış cool bir erkekle birlikte olursun umarım :)
mavibey
ustune alinan arkadaslar selam hepinize napiyosaniz aynen devam edin :)
ragnarlothbrok
@mavibey kardeşim çok güzel zarf sallamışsın hemen zıp zıp zıplamışlar :d