anonim
anonim
1 yıl
aşık olduğunuz, sevdiğiniz kişi size dünyanın en yakışıklısı en güzeli mi görünüyor? öyle görünmüyorsa aşık değilsiniz mi demektir? ya ben çok seviyorum baya baya seviyorum ama onu beğenemiyorum, ona bakınca ay ne kadar da güzel yaa bi daha sevicem diyemiyorum. bakınca yakışıklı olmadığını görebiliyorum ve rahatsız olmaya başladım kendimden, bu düşüncemden. arkadaşlar ne oluyor 😢

Yorumlar

1n23456
1n23456
1 yıl
bitir bitir bitir bekleme yapma hic.
Dede
Dede
1 yıl
buna olgunlasma deniyor sen daha yeni buyumussun anlasilan 😂
kanatsizmelek
kanatsizmelek
1 yıl
leyla la mecnunu bilirmisin ha bil işte onu gerisini anla. gerçek sevgi olsaydı gözüne batmazdı.
wasp
wasp
1 yıl
ben hiçbir annenin çocuğuna çirkin dediğini duymadım. saf sevgiyi tadarsın umarım sende bir gün.
chen
chen
1 yıl
seninkisi aşk falan değil. şimdi ayrılmazsan önümüzdeki kısa bir süreç içinde illa ayrılacan. he ayrılınca %1500 pişman olacaksın geri dönmek istiycen belki de barışacaksınız ama sonunda yine ayrılacaksınız.
anonim
anonim
1 yıl
ben onu dış görünüşi için sevmiyorum ki yüreği için seviyorum diyenleriniz nerde? başka zaman olsa bik bik ötersiniz
anonim
anonim
1 yıl
@designer yani olgunlaşınca yakışıklı bulmasan da sevebiliyorsun mu demek istedin? herkes sevmediğimi düşünmüş ama ben seviyorum aslında