Kedii
Kedii
11 ay
bir ara sapyoseksuelliği arastirmistim daha dogrusu karşıma çıkmıştı . okudum ettim nedir ne değildir..kendimle bagdaştirdiğim bir şeydi ama hâlâ emin olamamaktayım. burada da yakın sohbete girdiğim iki kişi oldu "onlar kendilerini bilirler :) " sapyoseksuellik terimlerini dile getirmislerdi bir şekilde , ve bu sitede sadece o ikisinden duydum , gördüm. ve aşırı kararsız yapım olduğu için kendimi bile keşfedemiyorum . ve buradan siz değerli omudedikoduculara soruyorum sizce ben sapyo muyum ?!:) soru&cevaplik mi bilemedim,plse😋

Yorumlar

egoyoksunu
egoyoksunu
11 ay
bende baktım sayende ve bazı huylarım gerçekten benziyor sapyoseksuellige ama o kadar zeka hayranı değilim
neutron
neutron
11 ay
off fena stalk yemişim😄
hee onlar de benden başkalarına da yaz anlaşıldıı🙄
alonecowboy
alonecowboy
11 ay
eğer mevzu zeki insandan etkilenmek ise ben de zeki insandan etkilenirim 😂😂😂 , niye öyle düşündün ki herkes bence zeki karizması olan kişilerden etkilenir , bence de ol yani 😂
anonim
anonim
11 ay
her sapyoseksüelim diyene inanmamak lazım, sapyoseksüellikte "karşı" cins şartı yok. buna rağmen sapyoseksüelim diyebiliyorsa tamamdır.
Buz Kralı
Buz Kralı
11 ay
zeki insanlar zeki insanlardan hoşlanır bunu biliyor muydun?
alpheratz ✨
buna yönelik düşüncelerim vardı geçen sene dile getirmiştim burada. aslında zekadan etkilenen biriyim. İlişki olarak bakarsan doğru düzgün düşünemeyen sıtarbaks pelinsu kız mı zeki kız mı dersen tabiki zeki kız. zeki değil diye mavi gözlü kızdan vazgeçtim aha da zirve 😂
ignecikiz
ignecikiz
11 ay
@kirikanat sen su sesı guzel olan hanım degılmısın
neutron
neutron
11 ay
ortaya bi şey attım herkes uğraşıyo. sapyo falan değilim güzellikte önemli heh oldu mu bu durumda üzerime alınmıyorum😒
alonecowboy
alonecowboy
11 ay
ya böyle zeki gibi gösterilmek çok kötü birşey tamam övülmek güzel de bir yerden sonra sıkıyor millet senle yarışıyor falan zeki olup belli etmemek gerek sapyo ise sapyo ol ama belli etme
alpheratz ✨
düğünü admin yapsın 😏
neutron
neutron
11 ay
"ayaklarim titreyerek gittim o derece benlik bir şey degil düşün artik , o yuzden gel evlenelim 😻"

sen böyle herkese yürüyon mu ya :d
neutron
neutron
11 ay
@kirikanat kolay gelsin :)