kirmizirujj
kirmizirujj
dun geceden itibaren omuzlarima koca bir yük bindi napicam ne konusucam hic bilmiyorum. erkek kardeşim uzun zamandir cok sinirli aksi davraniyodu. bunun sebebi daha 7 yaşındayken cinsel istismara ugramasiymis. 10 senedir kimseye bisey söylemeden bununla yasamis ve sadece ben biliyorum napicam simdi ben düşün düşün bulamıyorum bisey

Cevaplar

kirmizirujj
kirmizirujj
bide ben bunu yapanı taniyorum ailece görüştüğumuz biri ben bu şahısa napicam duramiyorum ki yerimde aklimdan gecen seyler bile rahatlatmiyo beni öldürsem rahatlamicam ben ya