Kadın Erkek Popüler
2 Burda mesajlarınızı felan okuyorum sonra birden internet gidiyo bi sövüyorum başta sonra şu net gidince gelen salak bi dinazor oyunu varya onu oynamaya basliyorum stresim biraz azalıyo rahatlıyorum sonra oyun baya iyi giderken yüksek puan yapıcam tam internet geliyo yine sövüyorum sonra sitede takılmaya devam ediyorum sinirlerim yatışıyo benim tatil böyle geçiyo işte çekmeyen wifi dinazor ve omü dedikodu 🙊
0 bu kyknın binasına saldırıcam biraz daha açıklamazlarsa sonuçları... demedi demeyin
7 İtiraf ediyorum küçükken (gerçekten küçüktüm ) üstüme bilerek su dökmüştüm niye sen salak mısın deyişinizi duyar gibiyim hayır çünkü altıma yapmıştım ve en azından su dökülmüş gibi yapayım da rezil olmayayım demiştim ama kokuyu nasıl hallettim hatırlamıyorum.
6 İtiraf ediyorum: Sevmediğim insanların çatallarını sofraya ters koyuyorum. ( Diğer herkesinkini düz tabii ) Ne kadar anlamasalar da bu benim onları dışlama tarzım. Hoşuma gidiyor. Haha. :D
2 Patliyorum sıkıntidan evde. Annem, ablam, babam hepsi fabrikada çalışıyo ben tatillerde geliyorum da noluyo ki evde kimse olmuyo bu çok kötü bi durum :-(
8 Ya ben asıl tatili Samsun'da yapıyomuşum şimdi fark ettim de.. Yeri geliyo uykum var diye okula gitmiyorum ben, ne demek saat 9'da hadi kahvaltı hazırla diye beni yatağımdan ayırmak..
11 eve daha yeni gidiyorum uyumak için tabi ne kadar uyunabilirse 29 gün oldu 29 gündür bekliyorum çıkması için hayırlısıyla çıkması için doğduğumdan beri birlikte olduğum gözümün içine bakan beni oğlu gibi seven kadını babaannemi bekliyorum yoğun bakıma girdiğinden beri giremiyorum yanına daha kötü olurum diye rüyalarıma giriyo oğlum niye gelmiyosun yanıma diyo ilk defa ağlıyarak uyandım ilk defa bu kadar kötü oldum o kapının açılmasından hep korktum orda beklerken annemi babamı beklerkende korktum ama bu seferki başka bi korku o kapı açılsın istiyorum ama yüzü düşmüş bi doktor değil babaannemi istiyorum yeter artık bitsin bu bekleyiş kaldıramıyorum...
12 Bu sabah beni o kadar güzel bir insan arayarak uyandırdı ki, keyfim fena yerinde. Şimdi mutfağa gidip yumurtalara dans ettireceğim, zeytinlere halay çektireceğim, çayı hop hop hoplatacağım. Haydeee oturmaya mı geldik! Hahaha. :D
6 Yıllar sonra Prison Break dizisine tekrar başlamak yolculuk yaparken bile izlemekmiş. Çok güzel lan bu dizi.
5 Dobroski cocugu sivrisinekler..... Gecenin bir vakti uyumayi birakip ava cikan tek ben degilim herhalde. Duvarlar hep sinek leşi oldu. Gelin bir el atinda temizliyek :)