limos

8551

1933

86

629

limos 0

5 Lovelet 19 katlı beleş pasta dağıtırken, Piazzaya Edis aşkım gelirken, benim para verip konser bileti aldığım bir 19 Mayıs gününe uyunmak istemiyorum. Lanet olsun sayın seyirciler. Meydandaki yürüyüşte efsaneydi. İzmirli grup galp ben.🙋

limos 5

14 Başta Admin olmak üzere hepinizin anneler gününü kutlarım. Cennet ayaklarınızın altında. Sizi seviyorum 😘

limos 1

4 Bakın kardeşlerim, canlarım, bebeklerim... Lan niye kediyi yurda alıştırdınız. Yemekhane bitti bura mı kaldı? Getirin benim odada besleyelim (küfür ). Al şimdi temizlikçi abla koymuş kapıya ciyaklayıp duyor. Bıçaklarım birinizi o olur. Ben resmine bakamadığım hayvancıkla aynı ortamda yaşamaya alıştım. Sizde biraz saygı duyup bahçede sevip besleseniz noluuurduuu¿ Korkuyorum çıldırıyorum görünce. Sonunda bir çomar bağlayacağım odamın kapısına. Güvende hissetmiyorum. Ayağıma falan değse bacağımı keserim. Allah ım ne günah işledim ben. Yurtta ne işi var lan ne işi. Offfffffffffffffff. Küfür küfür küfür küfür. Neyse az Çamur -Hara dinleyim bari yoksa telefonu kulaklığa takıp aynı zamanda şarj edip intahar edicem. Tşk 🐕

limos 9

7 Sırf 50 60 lira hesap ödeyecek diye benimle çıkmayan erkekler "adam mıyız beyler ?" . Ben kendim çıkarım sen hiç zahmet etme. #İÜGökkuğuyuyedirmeyiz. Feminikler galp ben (Hesap ödeyen erkekler eklesin)

limos 3

5 Finaller yaklaşırken Karadeniz Erkek Yurdu'ndan ilk fireyi verdik. Bir çiftimiz evlendi. Düğün 18:45 sularında yurt bahçesindeydi. Çiftimize ömür boyu mutluluklar. 👨‍❤️‍👨

limos 3

10 Bir dağ var rüzgarı doğmaz. Bir nehir var susuz kalmaz. Bir gül var benzeri bulunmaz. Bir de sizler varsınız böyle güzel günde unutulmaz. Berat kandiliniz mübarek olsun.😇🙋🙏🕌

limos 4

21 Durakta oturuyoruz. Yanımızda 35-40 yaşlarında bir abi geldi. "Kızlar bir şey sorabilir miyim?" dedi." Şu ismi faceden engelledim ama adı sürekli karşıma çıkıyor. Adını bile görmek istemiyorum" dedi. Aldık baktık telefona engelleyememiş.Engelledik. Sevgili Canan ne istedin bu güzide abimizden .😠 Adama ne yaptıysan adını bile görmek istemiyor. Sonra içli içli sigarasını içti. 🚬 Duygulandım. Zaten bu aralar dünyanın bütün yükü omuzlarımda gibi hissediyorum. Dertsiz başım sıkıntıdan kendine dert edinme çabasında. Ağzına tükürücem senin baş gibi. Pera-Gaflet dinleyip insanlardan nefret edesim var. Teşekkürler.

limos 5

13 Akrabalarla bir araya gelir gelmez neden tek konu benim fazla kilolarım oluyor. Olm İzzet Amca karısından boşanmış niye onun hakkında konuşmuyoruz. Sen çok kilo almışsın, yaşın küçük fazla değil mi bu kilo, kızım dikkat etsene biraz, bu senin büyük kız mı ay nasıl kilo almış. Rencide edeyim de belki alınıp kilo verir diyen bile var. Çok alındım ağlıyorum. Aptallaar. Sanki ben şişko olduğumu onlardan öğreniyorum. Gözüm yok sanki. Zaten akrabaları seven bir insan olamadım hiç. Hepsi birbirinin arkasından atıp tutup yüzüne ah canım diyor. Bazen yüzlerine pat pat laf söyleyip sonra bir şey olmamış gibi davranıyorlar. Hele babannem, babamı anneme kötülüyor. Bu nasıl bir pazarlama anlayışı anlamadım. Hayır senin kötülediğini elin kızı ne yapsın ¿¿ Zengin olmasan çekilecek kadın değilsin ama yine kaptım 150 lirayı. Canım babannem. Teşekkürler

limos 2

20 Ya ben kendime şizo diyorum ama benim yakın çevrem hep şizo. Adam hoşlandığı çocuğu, ondan hoşlanan çocuğa sevgilim var diye tanıtmış. Manyak mısın diyorum. Ne var bunda zaten ben onu seviyorum sevgilim olması için illa çıkmamız mı gerekiyor diyor. Anlayamıyorum. Nasıl olurda erkekler gibi varlıklar şeytana papucunu yedirecek kızları bu hala getirebilir. Hayatımın hiçbir evresinde şu kafaya ulaşmak istemem. Yeterince deliyim. Allah'ım sen koru yarabbim.🙏 . Teşekkürler.

limos 9

17 Yılda üç gün gördüğüm kuzenim mesaj atmış. Ayıp olmasın diye cevap verdim. Gelmiş bana bir derdin sorunun olursa ben burdayım diyor. Acaba bir derdim sorunum olsa sana mı gelirim¿ Bir şeye ihtiyacın olursa beni ara diyor. Lan ben senin yüzünden ilkokul boyunca erkek çantası kullandım. Zaten sana gıcığım. Tek çocuksun diye sürekli okul çantası mı alman lazımdı??? Winx clubda Bloom ol okula aptal kuzeninin pokemonlu çantasıyla git.😠 Zaten bu aralar herkese bir nefret kusasım var. Az ötede yaşayın. Ayrıca bırakın artık camı içeriyi gösteren arabada kız yemeyi. Bir de izliyorum diye korna çalıyor. İzlerim izlemem sanane. Sen kızı yerken iyi ben sallanan arabada noluyor diye merak edince kötü mü ????