limos
limos
@limos
Admin abim Mayk abim Kunfeyekun No dm🚫 babasının orangutani 🙈🙉🙊 23.23.2023💕
2016 Girişli
limos
limos
22 sa
bir kızla pişti olsam sorun değil ama döner kapıda bir erkekle pişti olmak bir nebze acıttı 😔 hele karşılaştığım 60 yaşındaki ilkokul öğretmenimin yüzme kursuna geldim sen napıyorsun soruna yemek yemeye geldim demem vurdu ama öldürmedi. 🔫
limos
limos
1 gün
sadece akşam serinliğinde biraz dolaşmak hava almak istemiştim... motorsikleti üstüne süren, bayan saat kaç diye soran hepsi parklara doluşmuş. beni bile" bayan" olarak görüp saat soran beyinsiz o kadar kişi oturuyorsunuz hicbirinizin mi telefonu saati yok davar diyemedim çünkü gerçek bir korkağım. eve gelip sinirden kafami duvara sürtmeyi denemekten başka bir şey yapamamış olmak üzdü. son olarak köpek kardeş zaten ben çıldırmak üzereyim niye peşime düşüp beni ürkütüyorsun 😟
- lanet bir günden seçmeler
limos
limos
2 gün
deneme bir iki üç

limos
limos
8 gün
kardeşim anneme sevmediğin burç var mı diyor annem babanı sevmiyorum diyor. böyle net bir kadın işte😑 baba burcuna merkür girmiş sanırım 🙄
limos
limos
14 gün
zımba - kaybolup gidelim ( kaybolup gitmek istediğiniz insanların olması dileğiyle 🙋)
limos
limos
15 gün
utanmadan çorumu beğenmezler. çorumda kapalı klimalı durak var 😎 püfür püfür😏
limos
limos
18 gün
kimsenin kendinden olmayanı kabullenesi yok. üçer beşer gruplaşmış ve kendinden olanı alkışlıyorlar. bu da yetmez gibi herkesin bir gruba mensup olması gerekiyormuş gibi davranılıyor. niye ? kimlerdensin nasıl salak bir sorudur ya. dünyalılardanım acaba tanır mısınız¿ birgün birini ıssırırım o olur 😑
limos
limos
19 gün
tahta bıçaklama sanatıyla uğraşmaya başladım. müthiş bir deneyim. sinir stres kalmadı 💆
limos
limos
21 gün
sabahtan beri havlayan yeni köpeğimiz limosa açtır diye özel karışımımdan yaptım. afiyetle yedi ama doymadı. hem çirkin hem aç. aynı bana benziyor patilerine kurban olduğum. çevredeki hayvanlara limos adını vermekten vazgeçtim artık. doymuyorlar. ☹️🐕 zaten limon diyip duruyorlar sinirim bozuldu😠
limos
limos
24 gün
bir saat önce uyandım ve balkona çıktım. normal bir insan balkona çıktığında en fazla ne görebilir? ""İpe asılmış kocaman bir koyun derisi. "" psikopatça bir hayat yaşıyoruz. İnsan mıyız babanneee¿ 😔😖
limos
limos
24 gün
bazen kendimi şımarık bir çocuk gibi hissediyorum. küçük dünyamın içindeki aslında küçük olan sorunları fazla mı abartıyorum¿ aslında sorunum duyularımla yaşadığım şeyleri duygularımla içselleştirmek. fazla düşünüyorum. beynim sürekli iki işi birden yapıyor. bir tarafım sürekli düşünüp kuruyor. yoruyor. İçimdeki kendim dışındaki bir çok sesten kurtulduğum zaman her şey daha iyi olacak. çünkü kendi kendime yaptığım bu şey için gerçek nedenlerim yok.
limos
limos
25 gün
hazırsan aç kolları, çalıştır kanatları 🦋
(🎵 ege çubukçu - kanatlanıp uçacaksın)
limos
limos
26 gün
bazen adımı bile duyasım gelmiyor. sadece duymak istediğim şeyleri duyasım var. duyduğun tek şeyin kulağında çalan şarkı olması çok güzel bir his. sağır olacağımı bilsem bile yaşasın son ses🔊🔊🔊
(🎵 birileri - zamanın içinde boşluğun dışında )
limos
limos
27 gün
selamün aleyküm. hesaplarıma göre yaklaşık iki ay internet paketi yapmayacaktım. ayı bırak hafta bile olmadan yine buraya düştüm. üç gündür salak gibi ota b*ka ağlıyorum. ortada bir şey olsa canım yanmaz. sebepsiz yere en sevdiğim gözüm acıyor. kardeşim arada odaya girip salak yine ağlıyor diyip gülüyor. babam olmayan sevgilimden ayrıldım sanıyormuş 😂 oysa ben bir neden için ağladığımı hiç hatırlamıyorum. öyle boşa ağlamak daha zevkli. zalım dünyanın elemine kederine tükürem. İsyankaremsilimos19
limos
limos
1 ay
kargo - ben ve dünya ( internetim e çekiyor dinlemek istiyorsanız gidin dinleyin. eskiden sitede video paylaşmak mı vardı ????? 😏
limos
limos
1 ay
tecrübeden tecrübeye koşarken geçip gidiyor günlerim 🏃. yaklaşık iki saat önce ebe oldum. lütfen ebeler hakkında konuşurken daha dikkatli olalım 😎. nur topu gibi bir buzağımız oldu. doğuma bir yardımım olmasa bile yanında bir tek ben vardım o dehşetül vahşet anlarda. yavrucağa kendi adımı verdim. hosgeldin buzağ limooos🎊
limos
limos
1 ay
111. takipçime leblebi alacak param olmadığını anlayıp takipten çıkan adam gibi adam.
limos
limos
1 ay
çocukluk arkadaşlarım köye geldiler. günler sonra hayatta olduğumu hissettim. gezdik tozduk iyi güzel de... adamlar zorla bizde kaldı. yatağımı işgal ettiler. yerde yatıyorum abv
limos
limos
1 ay
evet arkadaşlar bugüne kadar takip takipçi hakkında konuşmadım. ama içten içe sinsice 111. takipçimi bekledim. tebrikler @khaleesi bir kutu leblebi kazandın 🎉🎈🎉🎇🎊
İletişim : 0300500400
limos
limos
1 ay
bu gece kulüpte, keyfim yerinde, arasanda seni duymuyorum ( ağrıyan ayağım, üçlü priz, kayısı, ben ve acılarım dans ediyoruz )