anonim
anonim
insanlardan nefret etmek istemiyorum ama sanki zorla nefret ettiriyorlar. küçükken çok neşeli sevecen konuşkan bir tiptim şimdi ise bundan pek eser yok. küçükken zayıf biriydim ve süslemeyi çiçek böcekli şeyleri giymeyi sevmezdim akrabalarım sürekli ne kadar zayıf olduğumu söylerler kuzenlerim bu kadar süslü iken benim neden böyle olduğumu sorgular onlara daha çok ilgi gösterirler ve bunu bana bariz bi şekilde belli ederlerdi. şimdi kilo aldım ki boyuma göre oldukça uygun bir kilodayım ya senin fazlan mı var eskiden zayıftın ne güzel demeye başladılar. yav hani zayıfken kötüydü kilo al diyodunuz şimdi ne oldu. boyum hepsinden uzun yeri geldi onu çekemediler yeri geldi bir hayat arkadaşım var birbirimızi deliler gibi seviyoruz onunla olan ilişkimi çekemediler arkamdan bir sürü dedikodu çıkarıp aileme etrafa anlattılar . sürekli bir dışlanmayla ve karşılaştırılma ile büyüdüm psikolojik çok sorunlarım oldu akrabam arkadaşlarım dediğim insanlardan çok darbe yedim günlerce yataktan çıkmadığım tuvalete bile gitmediğim yemek yemediğim anlar geçirdim hep hayat arkadaşım sayesinde o günleri atlattım. yaşadığım şeylerle göz altlarım çok morarmaya tenim sokmaya başladı. öyle gezince hastalıklı gibisin erkek arkadaşından mı ayrıldın dediler neden insanlar neyin var demek yerine dedikodu yapacak merakını giderecek sorulara yönelirler ki? bu sefer morluklar yok olsun diye hafif biraz makyaj yaptım erken yaşta karışacaksin dediler. burda anlatamayacağım çok şey var ama ben anladım ki insanları dinlemek sadece ve sadece size daha çok zarar veriyo eğer dışarı kulaklarını kapatıp hayatı kendi doğrularında yaşarsan mutlu olursun çünkü seni üzenler üzer ve giderler beş dakika sonra seni kırdığı konuyu hatırlamaz bile. üzüntüyü sen kendin yaşarsın. sevdiğin kişi yanındaysa hersey çok daha kolay benim en büyük mükafatım o yanımda ki güzel adam. inşallah hepinizin karşısına hayatınızı olumlu yönde değiştirecek o güzel insan çıkar

Cevaplar

hoholi
hoholi
valla bende akrabalar tarafında yani babamın tarafından sürekli laf yemişimdir hiçbiri beni sevmez bende onları kuzenler simdi bana iyi davranır oda yalamdan sahte cok belli ama benim de senin gibi sevgilim ve arkadaşlarım sayesinde çoğundam sıyrıldım en güzeli boşver onlara hep he de geç ve her zaman gülümse bu onları daha çok sinir ediyor 😂