gozlerlensmi
gozlerlensmi
herkesin bana bi "kardeşim" diyesi var nedense. ben de onlara "kardeş deme lazım olur" demek istiyorum. alnımda kardeştir yaklaşmayınız falan mı yazıyo anlamadım. resmen kardeş olmak için yaratılmışım. artık patladım bugün birine. yahu bu öyle basit bi kelime değil yarın öbür gün ne olacağı belli olmaz önünüze gelene kardeşim demeyin. şu dünyada sadece iki erkeğe kardeşim demişimdir öyledirler çünkü onlardan başka bi şey olmaz bana iyi düşünüp samimiyete göre söylenmesi gereken bi kelime. evet çok sinirliyim gerçekten potansiyel kardeş oldum resmen. İyi geceler!

Cevaplar

gozlerlensmi
gozlerlensmi
canın sağolsun artık napıyım alıştım