niye herkes depresif. sanki secilmiş yok oluşlarsınız.
Yorumlar
aldebaran 🌟
@aldebaran
7 yıl
o kadar acımasız olmayayım dedim ajshshsh @nyks sevinç dediğiniz şey sizin hayatınızda tamamen kayıp anca alaycı bir gülüş eder ve yolunuza bakarsınız 😂
Omü Dedikodu