Komutank
niye herkes depresif. sanki secilmiş yok oluşlarsınız.

Yorumlar

aldebaran 🌟
o kadar acımasız olmayayım dedim ajshshsh @nyks sevinç dediğiniz şey sizin hayatınızda tamamen kayıp anca alaycı bir gülüş eder ve yolunuza bakarsınız 😂