karakutuu
o serefsiz diş doktoru fantinenin üst ön dıslerini lokal anastezi bile yapmadan kerpetenle asila asila sökup guzelim kizcaginizin yanaklarini kana buladigi günden beri lanet fransizlara olan nefretim her gecen gün artarak büyüyor .
psikodok
ford otosan türkiye'nin ilk batarya montaj fabrikası'nı kurmak için gerekli imzaları atmış. sanayiye hayırlı olsun. bu bilgiyle ne yaparsınız bilemiycem
Kelolmayankayu
"kendini çok zorlama, en güzel şeyler; onları en az beklediğinde olur."
karakutuu
benim hatunda sinirleniyor morali yerlere iniyor kalkip bulasiklari yerlestiriyorum yemekleri dolaba koyuyorum sagda solda cikolata ariyorum bulamazsam ekmegin ustune recel suruyorum hic ne bu tantana demiyorum agzima sicar valla .
monstavira
biz de sinirleniyoruz, bizim de moralimiz yerlere iniyor ama kalkıp yemeği dolaba koyuyoruz sabaha bozulmasın diye... ne bu tantana?
Kelolmayankayu
paltom bile ağır gelirken, nasıl taşırım koskoca dünyayı sırtımda?
Kelolmayankayu
İçimin sesi de olmasa ölürdüm yalnızlıktan
monstavira
biz de sinirleniyoruz, bizim de moralimiz yerlere iniyor ama kalkıp yemeği dolaba koyuyoruz sabaha bozulmasın diye... ne bu tantana?
Ejderya Terbiyecisi
an itibari ile kayınço oldum alırım bir adet hayırlı olsununuzu...
thor
yolun açık olsun paşam.
Dogaademiir
kızlara özel wp grubumuz vardır. grup içinde burç yorumu el falı ve kahve falıda bakılıyor. girmek isteyenler için link atabilirim özelden
psikodok
omü gözümde, kalemlerinin üzerinde "emeğiniz, emanetimizdir." yazan ama her sene soruları çaldırmayı başaran ösym'ye benziyor.
dakoh
bunu kimse bilmiyor ama bütün sınıfın(ben dahil) ağzına eden hocaya içten içe hayranım allah beni kahretmesin 🤭
monstavira
şöyle güzel bi animasyon film önerisi olan var mı?
thor
özlenen günlere geri döndük ey ahali! gençler yine eskisi gibi eski mesajların altında sevişiyorlar. (bkz: sevişmek; birbirini sevmek)
psikodok
romantizm özelliğimi kaybettim bu bir miktar üzdü beni ama yani geleceğe dair planın ne dediğimde de elmalı kurabiye olmak demezsin
psikodok
bir firmada 4. yılıma gireceğim. bu dönemki komisyon hesaplarını yapıp herkesin kartına yatırdım. biri bana bu para kadar ne kadar daha kazanmam lazım sizinle evlenebilmek için yazmış. ölür müsün öldürür müsün. zorla beni kurumsal kimliğimin dışına çıkarıyorlar
karakutuu
bu feryat kime seloo...feryadimm yasarkennn olenler icinnnn.
psikodok
ne kadar da ben...
ucuncunesilsaglikci
arkadaşlar emrah-gotur beni gittiğin yere dinliyorum, moral motivasyon yerlerde; maniti gittiğim her yere cebimde götürebilirsem rahat bir nefes alıcam 🤦🏼‍♀️
ucuncunesilsaglikci
arkadaşlar emrah-gotur beni gittiğin yere dinliyorum, moral motivasyon yerlerde; maniti gittiğim her yere cebimde götürebilirsem rahat bir nefes alıcam 🤦🏼‍♀️
psikodok
herkeseeeeeee merhabaaaa ben geri geldimmm. sitenin eskilerinin hatırlamasını bekliyorum :) @yardimcagrisi hesabında bana mailimi almak için destek olmayan herkese çok teessüf ederim. ama ben döndümmm 😅😅

Selam Ziyaretçi

Gördüğüm kadarıyla henüz giriş yapmamışsın! Lütfen giriş yap, bekliyorum :)