herkese merhaba. çok özür dileyerek söylüyorum ki bir zamanlar ayıla bayıla okuduğum yazılarınızı okumaya asla takatim yok şuan, ben de uzun yazmayacağım. umarım iyisinizdir. ayyy içim sıkıldı her şeyden
Yorumlar
nar
@nar
14 gün
ayh sonunda iç sesim hello
themuallim
@themuallim
14 gün
sarılalımmm 🫂 @nar
thor
@thor
14 gün
evlen artık ya.
themuallim
@themuallim
13 gün
ben evlenmem.. @thor
Omü Dedikodu