niye herkes depresif. sanki secilmiş yok oluşlarsınız.
Yorumlar
aldebaran 🌟
@aldebaran
7 yıl
elhamdulillah müslümanız dediysek, iki dua ettiysek de bu nedir yani? baya baya süphanallah mübarek insan çıktın sen 😂 @nyks
Omü Dedikodu