Komutank
niye herkes depresif. sanki secilmiş yok oluşlarsınız.

Yorumlar

aldebaran 🌟
önümüzdeki çarşamba’dan pazar’a hatta 22sinde de sınavım var benim @nyks çekip gidemiyorum 😂😂 ne zaman geri dönüşün senin