niye herkes depresif. sanki secilmiş yok oluşlarsınız.
Yorumlar
aldebaran 🌟
@aldebaran
7 yıl
@nyks hu huuu o ne ya? benim bile 4 şubat. annem bir hafta daha dur diyordu. sanırım 11-12si gibi dönerim ben en geç 😂😂
Omü Dedikodu