Motosikletli Kurye
birşey diyebilir miyim? bir hata oldu galiba çünkü duvarımda 305 tane (bununla birlikte 306) durum paylaşmışım gibi duruyor. evet gibi duruyor çünkü sürekli bişeyler yazan müdavimlere bakıyorum 15-20 tane gözüküyor. @mimumimu bile günde 10 tane müzik paylaşıp bana yetişememiş o derece yani. tamam 3 senelik hesap eyvallah da ne biliyim. burda o kadar yazı paylaşana kadar çağrı taner gibi kitap yazsaymışım keşke 3 5 birşey kazanırdık belki 😂
Motosikletli Kurye
bugünkü konumuz: 5 liralık sipariş verip 200 tl uzatan 200 iq lu arkadaşlar.
bu arkadaşlar acaba bu kuryenin elinde bu kadar parayı bozabilecek nakit var mı? benden sonra da siparişe giderse ona para üstü verebilecek mi? diye düşünmeden, ulan para bozdurmam lazım napsam diyip paket siparişi verirler. ya niyetiniz bozdurmaksa veyahut cidden bozuğunuz yoksa not kısmına yazın veya dükkanı bilgilendirin ona göre tedarikli gelelim dimi? bizde atö değilizki her dakika her parayı bozamıyoruz malesef. bazen bozamayınca dur bi bakıyim bozuk var mıymış diyip sonra da aaaaa varmış yheaa diyenleri de gördü bu gözler 😏🤗
Motosikletli Kurye
şoook şoook şoook dedikodu popülaritesi ni mi yiiitttiiiriyorrrr muu!
uzun zamandır bir durgunluk var. sadece stolklayıp çıkıyor yazmaya mı üşeniyorlar acaba. yada başka birşeyler oldu kullanmayı mı bıraktılar ki. yada anonim olmaya aşırı derecede alışık olan toplumumuz artık kendini rahatsız mı hissediyor 🤔🤔 eski günleri özlüyor insan
Motosikletli Kurye
bugün kendimi gençliği boyunca fakirlikle boğuşmuş ve ileride fakirlikten orta düzey zenginliğe geçmiş sonra da çocuklarının yaptığı ultra lüx harcamaları görüp onlara ulan ben gençken şöyle böyle zorluklar çektim diyip ellerinden kredi kartlarını alıp hayat dersi verecek olan biri gibi hissettim. hadi inşallah 🤣
Motosikletli Kurye
bugünkü konumuz, sipariş veren kızlarımızın siparişlerini alırken yanlarında bir anda kapı açılınca beliren biskolata erkeklerimiz 🧐 korkmayın yemeği verip dükkana geçicez ve çayımızı içerken 101 atıcaz telefonumuzdan. numarasını adisyondan kaydedip her social media dan araştırıp fotoğraflarına bakıp mesaj falan atcak değiliz 😄 öyle bu benim bakışlarınızı bırakın ve 2 lira bahşiş atın façanız yansın bizde işimizi yapalım 🧛‍♂️
Motosikletli Kurye
4 yıldır içinde olduğum bu sektörde bir gün bile cebimde bozuk para olupta müşteriden bahşiş almak için bozuğum yok ayağı yapmadım. bu yüzden de şu hayatta en az bahşiş alan kuryelerden biri olmaya mahkumum galiba 🙄😁 olsun. gönülsüz iş yaptırıp arkamdan sövdürmekten iyidir 😎
Motosikletli Kurye
aklı olan alttan fazla ders bırakmasın 🙄 saçma salak hareketler yapan küçük arkadaşlarla aynı ortamda olmak zorunda kalmak kötü birşey..
Motosikletli Kurye
ulan İstanbul! senden ayrılırken üzülüyorum ama sanma ki bu üzüntüm senden ötürüdür. aileye olan hasretimden sevgimdendir..
Motosikletli Kurye
an itibariyle 7 ay sonra istanbula dönüyorum. ama otobüste canım sıkıldı konuşsak mı ki acaba 😚
Motosikletli Kurye
gencecik dostlarımı öbür dünyaya yolcu etmekten usandım artık. ölmesi gereken o kadar insan varken neden böyle güzel insanlar ölüyor..
Motosikletli Kurye
temmuz ayından bu yana ailemin yanına gidemedim şubat gelse de gitsem yanlarına 😏
Motosikletli Kurye
ulan verdiğiniz bozuk paraları saymıyoruz diye 2005 yılında basılmış 1 yeni türk lirasını itelemek ayıp olmuyor mu? 😂😂 dükkana hesap verirken farkettim ayıp ayıp. almak isteyen varsa 50 kuruşa bırakırım. İndirim yoktur bana gelişi 1 lira
Motosikletli Kurye
tramvay 🚊 ile pazar mesaisine giden bi rider çizelim şuraya 😏 günaydinnn..
Motosikletli Kurye
allah'ım ben yaza kadar motorumu sürmeden nasıl durucam ya 😏🙈
Motosikletli Kurye
siteye geldim ve motosikleti park ettim. küçük bir çocuk geldi yanında babaannesi(anaannesi de olabilir) dedi ki
-aaaa süper kahraman
babaanne: evet bak süper kahraman
ben: ihihhiihi :) (kaskı çıkarttım) bak maskemi çıkarttım
- şimdi normal adam oldu dimi
babaanne: evet bak normal adam artık
sen ne masum birşeysin öyle ☺
Motosikletli Kurye
Motosikletli Kurye
müşteriler kadir kıymet bilmiyor annneeeee
Motosikletli Kurye
sabah 8 de derse geldiğim yetmiyor heralde. gece 2 de beni takip etmeye çalışmak ne demek 😒😒
Motosikletli Kurye
6. kata yürüyerek sipariş götürücem ve tam para alıp bahşişsiz dönücem. tabi küfretmiycem beyefendi ne küfürü estağfurullah
Motosikletli Kurye
keşke işsiz olsaydım bi kulüpte ben kurup yaşamda standımı kursaydım 😬 omü riders falan fena olmazdı 😏