Raydır
aklımdan bi sayı tutuyorum iyi geceler
Raydır
bazen bu siteye girince, siteden sanki bitkisel hayata girmiş bir insandan umudu kestikleri gibi kestiklerini düşünüyorum elimde olmadan. aktif üye sayısı ve etkileşim sanki sürekli düşüyor ve sitede herhamgi bir geliştirici adım atılmıyor gibi 😒 kimseyi töhmet altında bırakmadan ufak çaplı bir sitemde bulunmak istedim teşekkür ederim 😇
Raydır
herşey daha da kötüye giderken 2 hafta sonra üniversitede örgün eğitime devam edileceğine inanan var mı acaba..
Raydır


eyyy manitum seninle şöyle bi erdal bakkal yapamadık..
Raydır
103. bölümden selamlar 😒
Raydır
leyla ile mecnun 65. bölüme geldim. çoğu gitti azı kaldı
Raydır
ya yavuz madem ölmüyordun neden benim boğazımı düğümledin be abicim.
Raydır
İş sektörü o kadar acımasız ki her değiştirdiğin işte bir önceki işini arar oluyorsun net.
Raydır
leyla ile mecnun 65. bölüme geldim. çoğu gitti azı kaldı
Raydır
kredi çekip kredi kapatmaya başladığıma göre 3 aya kalmaz konkordato ilan ederim
Raydır
dobarlanamıyom bıragıcam gendimi
Raydır
atakan denilen bebenin yaşındaki çocuklar pakete giderken balkondan bağırıp kafamı yukarı çevirince saklanıyor lan normal yani onun da ilgi odağı olunca şımarması.. diğerleri çok mu normal de..
Raydır
her fenomen gibi sende ansızın unutuldun be r11 🚬🚬
Raydır
instagramda an itibariyle ifşa olduk hadi geçmiş olsun 🥺
Raydır
3 kişilik bir instagram grubumuz var. yeri geliyor komikli videolar yeri geliyor daha komikli kendi video ve fotoğraflarımızı paylaşıyoruz. İnşallah bir gün grup yerine hikayeye atmayız onları amin.
Raydır
bilmediğim kelimeler kullanmayın, ben eski kafalıyım.
Raydır
sahilde bağırarak şarkı söyleyince noluyor? anlatsanıza biraz..
Raydır
soldakiyle işe gidiyorum, sağdakiyle aşka geliyorum 😈😂
Raydır
sene 1960 falan. tabi o zamanlar dm kutusu aktifti. bak duygulandım. kimler kimlere yürüdü (like me) tabi bundan mütevellit mesajların kapanacağı belliydi. çünkü biz yürüyenler ırkı ekolojik dengeyi bozmuştuk. doğa bunu affetmezdi ve affetmedi de. yeni üyelere güzel ve yeşillikler içinde yürüme imkanı bırakmadık bırakamadık. affedin 😒
Raydır
mühendis arkadaşıma günde 10 saat çalış sadece pazar günü tatil yap 2900 lira verelim demişler. life is good