player1
player1
2 yıl
hayatım boyunca kelimelerle dost olamadım ben ya. arkadaş 3 senedir sevipte söyleyemediğim bi kıza günlerce düşünüp mesaj atmaya karar verdim açılacaktım söyle gitsin kurtuluyum diye. ve yazdığım şey "dostum naber". sinirden çıldırıcam arkadaş bi insan bu kadar öküz olabilir mi ya. hatırladıkça nefesim daralıyo hangi kafayla tutup dostum dedim bilmiyorum. umarım yaşamazsınız çok içe oturan bişey

Yorumlar

Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
bir gun öyle bir psikolojiye giriyorsun ki attigin mesaj 'ben sana aşığım' oluyor.. cevap insallah güzel olur o sirada:)