player1
player1
2 yıl
oda arkadaşlarım cok cana yakin, saolsunlar cok yardimci oluyorlar her konuda. ama isin buyuk kismi tabiki bana dusuyor. nedendir bilmem utangacim sessiz biriyim bu halimle nasil arkadas edinebilirim bilmiyorum. umarim zamanla bi sekilde arkadas edinebilirim. yani tanimadigim biri gelip tavla atalim cay icelim gezelim dese yaparim ama onu ben diyemiyorum.

Yorumlar

mrnobody
mrnobody
2 yıl
player1 nickini lolden mi aldın :d
player1
player1
2 yıl
yok hocam kucukken cs oynardım nicki degistirmeyi bilmezdim hep player1 yazardı nostalji tadında koydum nicki :))
anonim
anonim
2 yıl
sende bendensin biri gelip sohbet etmek istese güzelce ederiz ama o sohbeti ben başlatamam herkes canım cicim samimi arkadaş yaptı ben hala tek takılıyorum yani anlıyorum seni bro
player1
player1
2 yıl
aynen dostum ya. aslında kendimizi aşmamız lazımmış
joker
joker
2 yıl
gel kardeşim tavla atalım, çay içelim, balığa düşelim... hangi yurttasn sen
sensinbayan
sensinbayan
2 yıl
insan tavlaya sohbete çaya falan ihtiyaç duyuyo hatta bunlarda temel ihtiyaçlarımızdan bence ama adım atamama problemlerimizle başbaşayız
player1
player1
2 yıl
@joker karadeniz usta
joker
joker
2 yıl
dostum gece 23.00 den sonra joker diye anons ettir nizamiyede buluşalım 👍
player1
player1
2 yıl
hocam o saatte anons ederler mi bilmiyorum bide anons ettirmeyi sen yapsan o olayi olmaz mi :d
joker
joker
2 yıl
çekinme bilader bişy olmaz :) yurda gelyrm müsait olnca yaptr anonsu
player1
player1
2 yıl
usta simdi herifler dalgami geciyon falan derler ya bide yeniyim ya valla soyleyemem utanirim :d 11 de c blogun onune gelebilir misin